Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA SQ skivan 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: EMMA SQ skivan 2012

    Det är en USB DAC men den har både Toslink och Spdif in också.
    RCA ut. Tror den har 12 volt matning ja.
    sigpic
    Ljudstudion i växjö
    Tel 0470 62120


    JL Audio. Focal. Amega. Audison. Alpine. Kenwood. Hertz. Sony. Kicker. Audioanalogue. PSB. Leadaudio. Nuvo. Canton. Integra. Marantz. Elac. Velodyne.

    Comment


    • #32
      Re: EMMA SQ skivan 2012

      kan ingen rippa skivan ordentligt så man kan få tag på låtarna?
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

      SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC

      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

      Comment


      • #33
        Re: EMMA SQ skivan 2012

        Originally posted by bonnenalex View Post
        kan ingen rippa skivan ordentligt så man kan få tag på låtarna?
        Den finns att köpa om man vill få tag i låtarna
        Kassör för Svenska Bilstereoförbundet

        Comment


        • #34
          Re: EMMA SQ skivan 2012

          Originally posted by bonnenalex View Post
          kan ingen rippa skivan ordentligt så man kan få tag på låtarna?
          Detta måste fan vara en av de dummaste kommentarerna jag någonsin hört av en EM deltagare i SQ.....
          Roger Edvinsson
          Åsiktsmaskin som ibland är ute och cyklar...
          helst på saker av kolfiber :-)

          Comment


          • #35
            Re: EMMA SQ skivan 2012

            Bror var förbi igårkväll och då passade jag på att dema:

            "Oj, vilken skillnad, basen är ju plötsligt helt fast och rösten låter rätt nu!"
            /tycker Erik.

            Comment


            • #36
              Re: EMMA SQ skivan 2012

              Originally posted by bonnenalex View Post
              kan ingen rippa skivan ordentligt så man kan få tag på låtarna?
              Du kan köpan av mig
              Niklas Bengtsson

              LjudiBil.Com

              Comment


              • #37
                Re: EMMA SQ skivan 2012

                Pirate Bay generationen gör ett standarduttalande...
                SM-guld 2007 och 2008.
                Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                Comment


                • #38
                  Re: EMMA SQ skivan 2012

                  Beställt båda skivorna och ser fram emot att lyssna på fonogrammen i veckan, får väl börja med spår nr 11!
                  Finns det något värre än diskant dominanta högtalare?

                  Comment


                  • #39
                    Re: EMMA SQ skivan 2012

                    Jo ska köpa den man har inte fått tummen ur ännu men så man kunde få hört va de va för några inge illa menat
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

                    SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC

                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

                    Comment


                    • #40
                      Re: EMMA SQ skivan 2012

                      Originally posted by bonnenalex View Post
                      Jo ska köpa den man har inte fått tummen ur ännu men så man kunde få hört va de va för några inge illa menat
                      Finns att köpa på SpringBreak!

                      Vi har dessutom ett par ex av MultiMediaskivan om så önskas!
                      sigpic

                      Webshop

                      Besöksadress butik

                      Örtgatan 22 26574 Hyllinge Tel: 042-164750 (14:00-18:00)

                      Importör av Gladen Audio, Mosconi, Rebec


                      Vi lagerför även ett stort sortiment fyrverkerier med helårsförsäljning. Vi utför arrangemangs fyrverkeri för alla tillställningar.

                      Comment

                      Working...
                      X