Re: Ljudbygge Volvo V70R
Jo ev blir det o testa någon tävling nästa år. Men först måste ja bli 100% klar och måste ju sj vara nöjd med ljudet innan ja åker på tävling. Det är väll ingen ide att åka på tävling förens man sj är nöjd.
/Andreas
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ljudbygge Volvo V70R
Collapse
X
-
Så länge du inte får Jelly som domare på din bil så blir du iaf inte förnedradOriginally posted by Jelly View PostNu tycker då lilla jag att stämningen vart sådär
. Innan någon blir förnedrad så måste man i alla fall prova, annars går det väl inte att blir förnedrad. (Kommer inte att hända)
Så illa som du verkar få att detta kan det väl ändå inte va. Trevligt och stilrent bygge fast att det är en VOLVO
Leave a comment:
-
Nu tycker då lilla jag att stämningen vart sådärOriginally posted by T-röd View PostÅka ut på någon tävling o bli förnedrad menar du?
. Innan någon blir förnedrad så måste man i alla fall prova, annars går det väl inte att blir förnedrad. (Kommer inte att hända)
Så illa som du verkar få att detta kan det väl ändå inte va. Trevligt och stilrent bygge fast att det är en VOLVO
Leave a comment:
-
Helt rätt, åk ut tilll någon tävling å träffa lite likasinnade. Sjyst bygge för övrigt.Originally posted by ChriZtoffer View PostSjälvklart vågar du dig ut på tävlingsbanan! Med ett sånt bygge vore det synd om du INTE tävlade lite. Om man inte gör det för att få tips och se hur man står sig mot andra så kan man ju göra det för att få träffa likasinnade och ha roligt, jag gör det för båda delarna.
Leave a comment:
-
Självklart vågar du dig ut på tävlingsbanan! Med ett sånt bygge vore det synd om du INTE tävlade lite. Om man inte gör det för att få tips och se hur man står sig mot andra så kan man ju göra det för att få träffa likasinnade och ha roligt, jag gör det för båda delarna.Originally posted by T-röd View PostJa lyssna kan du få göra. Om ja åker på tävling beror på om ja vågar. Eller om den förblir stående i garaget... :P
Leave a comment:
-
Ja lyssna kan du få göra. Om ja åker på tävling beror på om ja vågar. Eller om den förblir stående i garaget... :POriginally posted by jensclaudius View PostSkoj, ser fram emot att kika närmare på bygget och självfallet även att få lyssna lite
Hoppas vi ses på någon tävling nästa år!
Leave a comment:
-
Skoj, ser fram emot att kika närmare på bygget och självfallet även att få lyssna lite
Hoppas vi ses på någon tävling nästa år!
Leave a comment:
-
Hej på er. Ja har haft lite personliga problem därför har det varit lite tyst från mig i tråden ett tag. Men nu är ja tillbaka..
Har inte hänt så mycket med bilen på sista tiden. Men fick hem lite godis i dag.
en Pioneer DEX-P90RS + en pioneer DEQ-P90RS
Har även lite andra små detaljer som ja lyckats få ihop.
Lite bilder på mitt godis..

/Andreas
Leave a comment:
-
Det har varit lite tyst i tråden nu. Men det kommer en ny update här i morgon kväll med lite smått och gott.
Om det finns några tomtar i smålandsskogarna som vill se bilen. Så kommer bilen finnas på Vimmerbyträffen den 19.e Juni.
Och om det är någon volvo ägare här som vill byta sina 19" Pegasus fälgar mot en uppsättning helt nya Dotz Roadster Hg med Kumho 225-35R19 så skrik till. :P
http://www.blocket.se/vi/27934824.htm?ca=11
Mvh Andreas
Leave a comment:
-
Daggs för lite uppdate igen.
Nu är diskanterna monterade batteri kopplat och slutstegsracket klart förutom att det ska in 2st fläktar. Har även klätt A-stolparna i alcantara. Nästa steg är o göra en snygg cover. Det får bli nästa vecka då min semester börjar. Så nu har ja massa tid..
Här kommer några bilder från gårdagen/natten.

Blir tyvärr lite ormbo. Men oundviklugt.

Bara fläktarna som ska monteras nu.

Nu även diskanterna monterade och A-stolparna klädda i alcantara.
Det va allt för tillfället.
Ev kommer bilder på nya covern upp nästa vecka.
Mvh Andreas
Leave a comment:

Leave a comment: