Announcement
Collapse
No announcement yet.
S70 2.5t...
Collapse
X
-
-
Re: S70 2.5t...
Du får väl höja nivåerna så att aux spelar tillräckligt högtOriginally posted by ville91 View Posthar ett problem ... hackar när jag kör ipoden med ipodkabeln ... och aux e bara att glömma får det spelar ej högt
Sen får du se till att du inte saftar för mycket på volymratten när du kör CD
Sponsor:
Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
Tudor Batteries - www.tudor.se
Sonax Bilvård - www.sonax.se
Comment
-
org eller pirat kabel?Originally posted by ville91 View Posthar ett problem ... hackar när jag kör ipoden med ipodkabeln ... och aux e bara att glömma får det spelar ej högtDe finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........
Comment
-
tänk på att stegen ska säkras externt, så sätt ett block i närheten där du kan mata in så många å grova kablar du har, å så drar du vad som får plats i steget från blocket. är inget fan av dessa förminskare då folk inte verkar prioritera att isolera dessa spec ofta,De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........
Comment
-
-
köpt säkringshållare och säkringar på bilstereohörnan tänkte köra 50 till 2 st 25mm2 kabelOriginally posted by MrMix View Posttänk på att stegen ska säkras externt, så sätt ett block i närheten där du kan mata in så många å grova kablar du har, å så drar du vad som får plats i steget från blocket. är inget fan av dessa förminskare då folk inte verkar prioritera att isolera dessa spec ofta,
Comment
-
Det är inga problem att få in 50mm2 i de där stegen!Originally posted by ville91 View Postköpt säkringshållare och säkringar på bilstereohörnan tänkte köra 50 till 2 st 25mm2 kabel
Last edited by ppk; December 31, 2012, 16:29.Sponsor:
Comment
-
är de där utan att klippa ner dom?hade för mig dom va mindre:-)
Comment
-
Lite nedklippta, tvinnade, sen lite lödda. Sitter som bergetOriginally posted by micke999 View Postär de där utan att klippa ner dom?hade för mig dom va mindre:-)
Sponsor:
Comment

Comment