Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

    Originally posted by jonash View Post
    Aha, en till organisation som inte heller har klart reglerna då klockan slår 00.00 den 1/1......kanske folk fattar snart att det inte är så enkelt..
    Nej men dom har ju i alla fall haft årsmöte på rätt år, klasserna klara, banorna klara, hur serien ska se ut och är det några frågor om klasserna så är det bara att maila.

    Ligger hemskt långt föra många andra helt klart
    sigpic

    Ägare av DekorTeknik
    Gå in och gilla!

    Comment


    • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

      Originally posted by Antonic View Post
      Nej men dom har ju i alla fall haft årsmöte på rätt år, klasserna klara, banorna klara, hur serien ska se ut och är det några frågor om klasserna så är det bara att maila.

      Ligger hemskt långt föra många andra helt klart
      Årsmöte rätt år? Det betyder alltså att deras räkenskapsår är anorlunda än 1Jan till 31december.

      Bilstereoförbundet KAN INTE ha årsmöte innan nyår. Det fattar de flesta, även du.

      Men du sa ju att du inte kunde köra klart, men nu är det klart, så kör då bara! Eller, vad väntar du på?
      Last edited by jonash; January 18, 2013, 22:27.
      SM-guld 2007 och 2008.
      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

      Comment


      • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

        Originally posted by jonash View Post
        Årsmöte rätt år? Det betyder alltså att deras räkenskapsår är anorlunda än 1Jan till 31december.

        Bilstereoförbundet KAN INTE ha årsmöte innan nyår. Det fattar de flesta..

        Men du sa ju att du inte kunde köra klart, men nu är det klart, så kör då bara! Eller, vad väntar du på?
        Från och med nu kommer jag inte längre diskutera förbundet alls
        då jag fått höra detta: "Du bidrar inte med ett dugg mer än att sprida dålig stämning."
        Tydligen var det fler som höll med människor som man ändå trodde vara vän/bekanta med.

        Så avstår att svara på allt som har med förbund elker tävling att göra.


        Sandra och jag håller på med en annan sak som tar mycket tid
        just nu som förhoppningsvis redovisas nästa vecka.

        Anledningen att inte börjat är att smådetaljer inye är släppta, t.ex hur stor frontsplitter man får ha osv

        Idag kom även info om 4e tävlingen är Karlskoga Raceway dvs Gelleråsen
        sigpic

        Ägare av DekorTeknik
        Gå in och gilla!

        Comment


        • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

          Synd att regelverket inte var klart innan, själv vågade jag inte ligga ute med 10k då jag inte har en susning om jag får köra eller inte med min bil. Men då efterfrågan verkar rätt stor så är väl chansen stor att TA fortsätter och att man kan ta premiären nästa år istället.
          Kassör för Svenska Bilstereoförbundet

          Comment


          • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

            Originally posted by jensclaudius View Post
            Synd att regelverket inte var klart innan, själv vågade jag inte ligga ute med 10k då jag inte har en susning om jag får köra eller inte med min bil. Men då efterfrågan verkar rätt stor så är väl chansen stor att TA fortsätter och att man kan ta premiären nästa år istället.
            Ja jag håller med och många vill ha reglerna snarast men
            man har ju mail att tillgå vid sådanna tillfällen.

            Dock hamnar du i ett lustigt fack då du pga större turbo hamnar i Pro
            där du även måste ha bur.

            Ska också poängtera att man ha rätt att få pengarna
            tillbaka om man inte är nöjd med reglerna.

            Du kanske inte behöver vänta tills nästa år då alla deltagare
            inte kommer köra alla race. Så kanske kommer finnas platser över.
            sigpic

            Ägare av DekorTeknik
            Gå in och gilla!

            Comment


            • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

              Jag kastar upp en liten bild från Mantorp från Finalen i Time Attack 2012.
              Var riktigt blött och hade stora problem att hålla den på banan hehe

              Hoppas kunna lägga ut hemsidan redan på onsdag.
              Är en del arbete kvar på den men grunderna borde vara klara.

              Fotot är taget av Fredrik Nyström

              sigpic

              Ägare av DekorTeknik
              Gå in och gilla!

              Comment


              • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

                Har du några bildet på hur stereobygget ser ut...?

                Comment


                • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

                  Visst Time Attack är fränt men vad har det med bilstereo att göra??

                  Comment


                  • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

                    Originally posted by skodamannen View Post
                    Har du några bildet på hur stereobygget ser ut...?
                    Det kommer, för tillfället är min rygg paj igen och kan vara uppe ca 30min åt
                    Gången och får inte lyfta något.

                    Ska se vad jag kan hitta på i veckan.
                    sigpic

                    Ägare av DekorTeknik
                    Gå in och gilla!

                    Comment


                    • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

                      Originally posted by jimmy s View Post
                      Visst Time Attack är fränt men vad har det med bilstereo att göra??
                      Varför skriver du bara det i min tråd?
                      Finns flera trådar som inte tagit upp något om Bilstereo än och massor projekt som finns mera än bilstereo.

                      Du behöver inte läsa om mitt projekt om du inte tycker det är bra men jag är glad
                      om du gör det.
                      Kanske satsningen på Time Attack kommer förklara mycket av byggnationen på ljudet senare
                      Last edited by Antonic; January 20, 2013, 14:08.
                      sigpic

                      Ägare av DekorTeknik
                      Gå in och gilla!

                      Comment


                      • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

                        Varför är det så mycket påhopp på det här forumet? Massa J....A elakt onödigt tjöt som inte hör hemma här. Jag som opartisk som inte vet bakgrunden till allt det här tycker det förstör trådarna! Kan inte alla bara strunta i att lägga in spydiga kommentarer å ta det via telefon eller öga mot öga? På det sättet brukar det inte spåra ur så.
                        Jag ska iaf följa den här tråden då jag är i samma sits med bankörning och billjud

                        Comment


                        • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

                          Jag är då en av antons sponsorer, och ja visst de har varit många vändor hit och dit med nya ideer osv. Men ja står bakom anton & sandra och hoppas de når sina önskade mål, för de kommer troligen inte dit om folk bara ska såga dissa å vara dryga *nämner inga namn och har för övrigt inga speciella namn i åtanke heller utan rent generellt* och detta gäller inte bara anton/sandra utan de är ofta på forum framför allt som folk sågas nå hejdlöst. Visst alla är inte kunniga inom alla områden, och många drömmer sig iväg till va de skulle vilja ha och ibland framgår de som att "jag SKA ha" istället för "jag VILL ha"

                          så om alla tar lite lättare på allt som skrivs, läser lagom mycke mellan raderna, tittar bort från de mest idiotiska komentarerna osv så kanske vi överlever 2013 oxå

                          Så, säg nu snälla ord å så siktar vi på ett MASSIVEt 2013
                          De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........

                          Comment


                          • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

                            Jag vill tacka för alla vänliga ord från dig MrMix och tacka för stödet.
                            Det har betytt mycket för oss under dessa år.

                            Tackar även andra som reagerat på vad som skrivits om mig som varit rena personangrepp och bara skrivits för smutskasta och trycka ner mig.
                            Vilket är riktigt sorgligt att vuxna människor ska sjunka så lågt.
                            Ännu tråkigare när man ser personer "gillar" och acceptera personangrepp.

                            Men vi avslutade 2012 i topp och bevisade att vi kan göra saker klart och prestera, vi ska fortsätta samma sätt 2013!!!

                            Så nu avslutar vi detta och går vidare,
                            Last edited by Antonic; January 21, 2013, 02:21.
                            sigpic

                            Ägare av DekorTeknik
                            Gå in och gilla!

                            Comment


                            • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

                              Nu är grunden till hemsidan klar och ligger upp på
                              Badassattackteam.se


                              Mera information om Bilarna och sponsorerna kommer under veckan men gå gärna in och skriv vad ni tycker
                              om designen och om det är något mera ni skulle vilja se.

                              Men som sagt den är under uppbyggnad.

                              sigpic

                              Ägare av DekorTeknik
                              Gå in och gilla!

                              Comment


                              • Re: Rotary Reloaded, Mazda Rx8 Massive Audio

                                Originally posted by Peppe_e View Post
                                Varför är det så mycket påhopp på det här forumet? Massa J....A elakt onödigt tjöt som inte hör hemma här.
                                Detta forum har haft ett minimum av påhopp ända sen starten, vilket vi är glada för. Att det händer någon gång ibland är oundvikligt med över 4.000 användare. Jag vågar dock påstå att forumet har en väldigt hög nivå på inläggen med god stämning allt som oftast!

                                Tråd rensad - tillbaka till Antonics projekt.

                                Comment

                                Working...
                                X