Jag kan stolt meddela att jag nu är medlem i jag tackar för erat förtroende och era bra priser.
systemet i bilken kommer bestå mestadels av prudukter från dock är jag fortfarande inte helt 100% på vad som ska ingå i systemet då bilen är nedplockad och ligger utspridd lite här och var.
nästa vecka kommer det bli fullt ös på polon då opeln blir klar nu i helgen så jag får mer plats.
kommer upp lite bilder senare ikväll med bilder på när jag testade koppar candyn och koppar flakesen på 2 basportar det är med röd & lila bas som jag provat.
allt för nu
Last edited by lillpojken; October 28, 2011, 19:26.
händer fortfarande inte så mycket nu för tillfället då en annan bil blivit målad.
har köppt en ny lackspruta iallfall som jag tror jag blir riktigt nöjd med. Den har några år på nacken men deg gör inget den var the best of the best när det begav sig. Betalade bara 1/10 del av vad den kostade ny med + att ny nål och munstyckessats ingick.
så nu har man 2 sprutor.
sprutan är kompletterad med 3M PPS system vilket innebär 1gångskoppar med inbyggt filter, kopparna monterar man i en hållare som är med på bilden, kan till och med spruta upponer med den.
färg är beställd till fälgarna med, det blev en FORD färg... men dock ganska snygg.
kommer en bildupdate imorgon med lite målade saker (backjobb)
Jag hade en dröm om att lacka typ apelsin/orange/gul ish med sådana flakes... hade nog blivit fint det med.. Eran bil kommer i alla fall synas. (förhoppningsvis höras med)
nix blir ingen putsad kant då man ser det allt för ofta och så ska man hålla efter det med.
och något tyskstuk (stretchade däck) blir det inte heller då det är alltför vanligt.
Leave a comment: