Announcement

Collapse
No announcement yet.

Project: 9000SQ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Project: 9000SQ

Originally posted by F.Trybom View Post
    Har köpt tillbaka min Genesis 10" i dagarna. Koppla in den idag och njöt en stund.
    Den lådan känner jag minsann igen.
    Varmare nu?

Pierre
    SEASTREAMS GARAGE

ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !

Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!

Comment

Originally posted by Horsyhorse View Post
      Den lådan känner jag minsann igen.
      Varmare nu?

Pierre
      Vet f-n -16 idag, men ljudet värmer ju!
      MVH F.Trybom

Comment

Originally posted by pr0bz View Post
        Ser bra ut Trybom! Lite svarta kabelstrumpor på inkommande kablar så skulle det se bättre ut. Tänkte på det, jag håller på att göra låda för min 8" under handsfacket. Plastade du en låda eller byggde du den helt av trä? Jag tycker det är lite svårt med utrymmet.
        Tänkte ha träfront och plasta resten, för det är så jobbiga former, annars får man ju inte upp någon volym på lådan. Har du några byggbilder på det, skulle tycka det var guld värt!! Eller några bilder hur de såg ut när det var färdigt.

Edit: Har du tätat instrumentbrädan mot kanten under vindrutan? Jag tycker min släpper igenom lite luft där från framsystemet, även genom hålen för värmen till rutan. Har du limmat ihop det där eller kör du bara som det är?
        Kablarna syns inte när golvet är på, om man inte letar som en hök. Den lådan som jag hade förrut hade jag köpt färdigbyggd. Den var plastad efter utrymmet och med träfront. Går det inte med ett rör som jag använde till min 6,5" bas?
        MVH F.Trybom

Comment

Detta projekt har gått i graven. Bilen ska skrotas efter en incident nu i vintras. Har lite saker till salu som hittas i försäljningsdelen på forumet.

Letar ny bil nu!
          MVH F.Trybom

Comment

Working...
          X