Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vägg bygge i Volvo 850 kombi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• joj
    replied
    Re: Vägg bygge i Volvo 850 kombi

Originally posted by rutger j View Post
    Bilbesiktningen har inga åsikter om att airbag lampan lyser, mer än att de noterar det i protokollet.
    Men det ger ingen "tvåa" eller liknande.

Problem solved

Mvh
    Rutger
    Tyvärr nya regler från i vintras, nu måste den fungera som den skall annars ombesiktning...

Sjuk bil BTW!

Leave a comment:

• Techno_Bass
    replied

Har denna dagen spacklat och slipat bilen som en tok, även min kära Sambo har hjälpt till.

Vi hann även Rolla/pensla ett lager med färg. Imorgon blir det minst ett lager till

Leave a comment:

• BMTech
    replied

Originally posted by Extra Kim View Post
    Nu är vi O.T, men men..

Jag är i.o.f.s socionom, men jag skulle ALDRIG få för mig att använda "hen". Tycker det är så urbota löjligt så det finns inte. Kan köpa tanken med att man inte ska vara könsstereotyp, men att helt plocka bort könsindelningen är idioti.
    Kalla mig inte HEN Kärringgubbjävel

Leave a comment:

• BMTech
    replied

Visst är det skönt.

Tror knappast att det är jag som är mest rädd för dörruppslag i detta fallet
    2 skitbilar ju

Leave a comment:

• zrken
    replied

hohoho hade svårt att tro jag nosade så nära

Leave a comment:

• Extra Kim
    replied

Nu är vi O.T, men men..

Jag är i.o.f.s socionom, men jag skulle ALDRIG få för mig att använda "hen". Tycker det är så urbota löjligt så det finns inte. Kan köpa tanken med att man inte ska vara könsstereotyp, men att helt plocka bort könsindelningen är idioti.

Leave a comment:

• zrken
    replied

Till mitt försvar så stor h*n PÅ det vita strecket, på gränsen till över. På andra sidan om min bil stod en Vw Transporter PÅ det vita strecket. Jag hade m.a.o inget val.

Parkerar folk som sopor så straffar det sig
    Hehe, typiskt akademiskt korrekt med ett "h*n" (gick en kurs med ngra från socialt arbete som envisades med "hen" ...kom bara att tänka på det nu :P)

(sry ot)

Leave a comment:

• Extra Kim
    replied

Till mitt försvar så står h*n PÅ det vita strecket, på gränsen till över. På andra sidan om min bil stod en Vw Transporter PÅ det vita strecket. Jag hade m.a.o inget val.

Parkerar folk som sopor så straffar det sig
    Last edited by Extra Kim; April 30, 2012, 17:39. Reason: Stavfel

Leave a comment:

• zrken
    replied

Fy kim!

Leave a comment:

• Extra Kim
    replied

Visst är det skönt.

Tror knappast att det är jag som är mest rädd för dörruppslag i detta fallet

Leave a comment:

• Techno_Bass
    replied

People Are Bass Addicts. Har alltid sagt att man inte behöver en snygg bil för att dra folk, verkar som att det fortfarande stämmer...
    Uppenbarligen

Originally posted by zrken View Post
    Kan ju komma en bit på mattmålade sidorutor oxå
    Haha det är det senaste vettu Det som är sååå härligt med en bil man inte är så rädd om ^^

Leave a comment:

• zrken
    replied

Kan ju komma en bit på mattmålade sidorutor oxå

Leave a comment:

• Extra Kim
    replied

People Are Bass Addicts. Har alltid sagt att man inte behöver en snygg bil för att dra folk, verkar som att det fortfarande stämmer...

Leave a comment:

• Techno_Bass
    replied

Tjabba!

Bygget står inte helt still, försökt mig på att bygga en front läpp för första gången, har endel spackel jobb kvar men eftersom man var på demo humör så fick man köra bilen till halmstad nu ikväll

Även byggt mig en(två) tratt(ar) till 15" basröret. kruxet är ju att det är så jäkla trångt

Här rullades bilen ut från garaget, som ni ser har bilen fått sig lite färg på skärmarna av Anton som ville testa airbrusha lite

Konstigt, även om man har den fulaste bilen på stället dras folk till den så fort man höjer volymen

Leave a comment:

• Frippe_L
    replied

Originally posted by Techno_Bass View Post
    Haha självklart ;-)! Måste filma trafikanternas miner då vi basar. Såg så kul ut sist ^^
    Ja nu lär de glo lite mer än med 4 12" :-)

Leave a comment:

Working...
X