Announcement
Collapse
No announcement yet.
PROJEKT: Porsche 911 med lite bas i
Collapse
X
-
-
Re: PROJEKT: Porsche 911 med lite bas i
Nu har man varit och handlat lite =)
innan hade man köpt lite polyester och härdare på biltema, fast nu blev man tipsad av min farbror att det fanns en bra plastfirma i närheten. Jäkla rolig gubbe =P Billigt var det med, så det blev några meter glasfiber, polyester och härdare till =) nu är det bara till att dra igång =)
Comment
-
Får sätta igång lite musik och dra igång med en slipmaskin så ska det gå bra=)Originally posted by Softis View PostSen kommer det roliga med att slipa
Är det dörrarna som ska få sig en omgång?
Ja jag ska börja där, sedan kommer ett par kickpanels och så ska jag forma en del av din gamla lådas baksida med.... Följer Hewis tips där lite =)
Comment
-
Vad heter plastfirman? Kan vara intressant att titta förbi när man är neråt.
Comment
-
Ron Plastic tror jag det heter :P I Ronneby ligger det. Väldigt trevlig gubbe med bra pris på grejerna!! Dit ska jag garanterat nästa gång igenOriginally posted by Valek View PostVad heter plastfirman? Kan vara intressant att titta förbi när man är neråt.
Comment
-
-
6 meter glasfibermatta(300g) 2 liter polyester och härdare som räcker till allt det och en del till för 120:-Originally posted by Svenn3SaataN View PostFår man fråga vad det kostade?
Jag tycker priset är mer än godkänt =)
Comment
-
-
Ja då får man lite av allt =) Det blir nog bra i slutet, man har fått idéer men man kommer på bättre och bättre idéer hela tiden =) Små detaljer då alltså =)Originally posted by Leo86 View Postsant. men jävlar så fränt bygge!
Inte ofta man ser folk som bygger om dessa höfläktar.
Ja menar. härlig motor fränt utseende OCH grymt billjud är juh en klockren blandning =)
Comment
-
haha jotack d ska gudarna veta att smådetaljer är viktigt med.Originally posted by Sandell View PostJa då får man lite av allt =) Det blir nog bra i slutet, man har fått idéer men man kommer på bättre och bättre idéer hela tiden =) Små detaljer då alltså =)
Oftast är det viktigare med SMÅ detaljer jämntemot stora detaljet
.
Ja fråga softis med. det är den lådan ja hade. ägare runt om är Softis, jag, en snubbe i linköping ja sålde den till, partyvan o nu du XD.
Lite kul faktiskt o se vart sakerna hamnar. =)
Comment

Comment