Announcement

Collapse
No announcement yet.

Evil audio´s Lekstuga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Evil audio´s Lekstuga

Originally posted by Holst View Post
    När man bygger bilstereo går det fan åt en del spackel...
    Använder själv glasfiber , standard och finspackel ifrån biltema , blir fundersam när jag ser vad ni använder för sorter , till vad/när använder ni zink och metall spacklet och varför?
    "Sound by Hewi"

Blue eMotion by heWi

Comment

Blandar ihop tex zink och glasfiber så att det blir lättare att slipa och starkare. Sedan e det div saker på bilen som måste spacklas till (bucklor repor osv osv)

Comment

Ska följas

Comment

Snyggt!
          Niklas Bengtsson

LjudiBil.Com

Comment

Trevligt bygge skulle dock vilja se ett 3500 steg till på basen.
            SM GULD 2009 ESPL 4
            SM GULD 2010 ESPL Unlimited
            HiFiMicke
            2011 BMW SQ EDITION Black On Black
            Team dBAkuten
            BMW e91 m-sport

Comment

Holst. Det är ju bra att du styr upp då så det kommer lite bilder på detta forum med. Följer väl detta med som jag gör på g.org.
              Såg massa nya fina bilder. (sen har man ju redan fått se den LIVE)

Detta bygge kommer att bli sjukt najs med er 2 gallen pannor under samma tak .

Sniffa inte för mycke plast nu så kommer det att bli kanoners...

//WooDMaN

Comment

Originally posted by HiFiMicke View Post
                Nejnej 2st D9 ska det vara ju

Coolt Bygge som vanligt
                Last edited by Antonio Gotti; July 19, 2010, 18:48.
                Team dB Akuten

2010 Europa 3a ESPL 2009 Europa 2a ESPL och RACING 2008 Europa 3a ESPL och RACING

Comment

Originally posted by HiFiMicke View Post
                  Vi får se vad det spelar med denna setupen. I detta fallet så e det inte bas å steg som kommer krokna utan snarare för vek bakruta. Har pratat lite om att få ngn att limma ihop 2st så det blir stabilare (bakrutan e som en "normal" sidoruta) Men känner jag örjan rätt å det inte basar tillräkligt så kan jag bara gissa vad Vi har testat en Neo 8" i en portad låda i garaget å gett den 50wrms (de kommer få ca 400rms sen i bilen) å satan i gatan vad de spelar!!! Helt sinnes sjukt. Har ALDRIG hört en bil högtalare som tar så mkt freqvenser å även spelar dem så väl! Samma sak med diskanterna. De sjunger på ngt grönjävligt de med. Som sagt bilen byggs inte för att vara ngt SQ monster utan det skall "bara" demas utav helvete. När jag sitter vid andra datan kommer jag updatera med nya bilder på förstasidan ikväll =)

Comment

Originally posted by WooDMaN View Post
                    Holst. Det är ju bra att du styr upp då så det kommer lite bilder på detta forum med. Följer väl detta med som jag gör på g.org.
                    Såg massa nya fina bilder. (sen har man ju redan fått se den LIVE)

Detta bygge kommer att bli sjukt najs med er 2 gallen pannor under samma tak .

Sniffa inte för mycke plast nu så kommer det att bli kanoners...

//WooDMaN
                    Ang sniffa plast... Härom dagen kom det in ngn lirare som jobbar i huset å svor över att det luktade en massa plast. Han frågade hur FAN vi kunde vara där inne... Varken jag eller örjan kände att det luktade ngt. Fel på luktsinnet frågas, Kom? Japp fet mkt dessutom.

Comment

Idag vart det lite rostslipande och bort tagning av dörrarna å bagagelucka. Gångjärnen till bagagen va ju lite sisådär men de funkar iaf. Känns som om att premiären halkat lite längre bort men den som väntar på ngt gott väntar alltid förlänge... Eller hur var det nu eg???

Comment

Originally posted by Antonio Gotti View Post
                        Nejnej 2st D9 ska det vara ju

Coolt Bygge som vanligt

jo hade man haft råd med dom stegen så visst, du kanske bjuder på 2?? ;P

Comment

Inatt var det en riktigt jävla pissnatt! 2jävla pundar AS snodde bilen. Tack å lov så finns det folk som jobbar ständig natt i anslutning till garaget som som hökar. När han insåg att det inte var jag eller örjan som gick mot bilen ringde han Polisen som kom dit å grp dem i rödaste rappet. Påtända som hus var de enligt polsen. Summan av det hela då: Trasiga dörrlås å knäckt rattlås. Kunde ha blivit BRA mkt värre så tack gode gud att länsman var snabbt på plats (Ligger ju en polis station i hyffsad närhet)

Comment

Fyfan. Bra att dem rötäggen blev tagna!

Comment

Working...
                            X