Re: SAAB 9-3SS {SQ-edition}
Du får snabb testa mds middarna, såg intressanta ut för att vara mds och till det låga priset
Du får snabb testa mds middarna, såg intressanta ut för att vara mds och till det låga priset

Nästa års framsystem kommer alltså bestå av DD AT28, AW3 och AW6.5.

Kommer även sälja min DD 2515 snart tror jag, blir antingen en 3515 eller så en 9512 istället, eller möjligen 4st 508...

Hittade även ett gäng andra små hål på runt 1cm2 i hatthyllan som täcktes igen, gör väl knappast någon jätteskillnad det heller men det känns iaf bättre och jag hade lite skräpbitar av dämpmatta över.

Nog för att det blir nåt uppehåll ibland men det varar sällan längre än en vecka. Har ju lite fler projekt som ligger och väntar såsom handskfacksbasen och dörrsidorna (måste bara få tag på en till dörrsida) men suget efter en ny bil att bygga i börjar bli VÄLDIGT stort nu! Lutar mer och mer åt en kombi för att få till vettig bas utan en massa jobb. Sen har jag verkligen gått igång på projekt bildator, vill genomföra det NU!
Nog för att det blir nåt uppehåll ibland men det varar sällan längre än en vecka. Har ju lite fler projekt som ligger och väntar såsom handskfacksbasen och dörrsidorna (måste bara få tag på en till dörrsida) men suget efter en ny bil att bygga i börjar bli VÄLDIGT stort nu! Lutar mer och mer åt en kombi för att få till vettig bas utan en massa jobb. Sen har jag verkligen gått igång på projekt bildator, vill genomföra det NU!

Men hur tänker du ?
Jag vill kunna dela högtalarna på brädan vid ungefär 100Hz oavsett hur högt jag spelar. Det går att dela mina nuvarande 3or vid 100Hz men då får man vara lite försiktig med volymen, speciellt då man spelar dubstep och annan elektronisk musik. Ska man då spela på så lär delningen höjas, vilket medför att även middarnas delning lär höjas och ljudet börjar komma nerifrån, tråkigt.

Comment