Re: Skoda Fabia 2016 (Långtidsprojekt)
Ska bli kul att följa! Ser ju gediget ut än sålänge!
Mvh Kalle
Ska bli kul att följa! Ser ju gediget ut än sålänge!
Mvh Kalle







.







, fråga mig inte hur det går till men det sker väl någon konvertering i telefonen.
.
.
, saknar dina byggtrådar med kluriga formuleringar 

, gå från gratis till 400$/år för låg hobbynivå - glöm det!!!
Comment