Announcement

Collapse
No announcement yet.

snabb ljuduppgradering Vw caddy -83

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: snabb ljuduppgradering Vw caddy -83

Verkar vara en generellt rätt trevlig dörrsida för spännande SQ setups... elementet högt&stabilt och möjligt att sluta rimligt tätt för resten..!

Bygglogg: SQW: TransFårrden

Comment

Originally posted by _Wisby_ View Post
      Detta följs absolut.
      Bytte till mig en caddy 86:a häromdagen som kommer få en sq-anda i installationen så småningom.
      Härligt!

Fram med en projekttråd så kan vi följas åt.

Får se efter besiktningen i höst om de är värt att satsa vidare på bilen, först då kanske jag funderar på att byta till ett kittsystem istället. Tog de jag hade hemma nu istället och lägger fokus på allt annat än materialval.

Comment

Originally posted by zrken View Post
        Verkar vara en generellt rätt trevlig dörrsida för spännande SQ setups... elementet högt&stabilt och möjligt att sluta rimligt tätt för resten..!
        Mycket, tycker de fanns oändliga möjligheter hur man skulle fästa högtalaren. Kunde lätt fått plats med större, kanske blir de nästa gång om man får för sig att spinna vidare på bilen? Men som sagt inte innan hösten.

Comment

Originally posted by Huntelaar View Post
          Härligt!

Fram med en projekttråd så kan vi följas åt.

Får se efter besiktningen i höst om de är värt att satsa vidare på bilen, först då kanske jag funderar på att byta till ett kittsystem istället. Tog de jag hade hemma nu istället och lägger fokus på allt annat än materialval.
          Jo det kommer när det hela börjar. Har en del klåparlagningar att ta itu med innan det roliga kan börja dock. Men det känns tacksamt att ha en liten kupé att bygga i. Kanske ett par 6,5" i dörrarna räcker för att få den bas som man önskar?
          Peugeot 307 1,6HDi
          Huvudenhet: Pioneer P80PRS
          Framsystem: DLS UP4
          Sub: DLS RW12i
          Slutsteg: DLS Ultimate A5+ CA23
          Ström: Optima Yellow 75Ah

Comment

Working...
          X