Originally posted by jonash
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Leon Cupra
Collapse
X
-
Re: Leon Cupra
Lite up date inför EM .Vi har snickrat ihop en frontsublåda på 18l.
Den kommer att husera en 10" nordica bas.
Slutstegen är skickade på uppgradering.Så även diskanterna, där endast fas plattan sparas
Lågnivå kablarna uppgraderas till Cord Antem.
Leave a comment:
-
Vet inte exakt hur det ser ut men:Originally posted by dlsaren View PostTackar,skall ta tag i motor-rummet till veckan. Vad tror du om att måla bultarna som håller jordkontakterna efter att jag dragit åt dem.
Byt ut bultarna(om de är rost på dem) och spraya över med vaselinspray sedan när du dragit fast dem så är de skyddade ifrån korrosion.
Leave a comment:
-
Huvudvärk verkar vara en vanlig åkomma på söndagOriginally posted by Holst View PostSer fram emot att lyssna hos Pierre nu i maj! Va så jävla mkt att göra i montern och runt jettan så man han oftast inte stanna till så mkt för å snacka tyvärr =( Å i söndags när man hade tid hade jag huvudvärk av ngn underlig anledning.....

Lite lättare att komma till å snacka lite på mindre event .
Leave a comment:
-
Tackar,skall ta tag i motor-rummet till veckan. Vad tror du om att måla bultarna som håller jordkontakterna efter att jag dragit åt dem.Originally posted by Hewi View PostGrattis till andraplatsen i Adv Unl!
Tycker bilen blivit klart mkt bättre än förra året och är övertygad om att framgångarna kommer att fortsätta , du har ju några lätta poäng att hämta hem på installationen och med lite till tweakning hämtar du nog hem en del till på ljudet
Leave a comment:

Leave a comment: