Re: Volvo S40 Seröst ljudbygge (GROUNDZERO)
Igår blev det baslådebygge med Kalleteodor på gorg och en till polare, Åkte dit kl 13.30 och åkte hem ca 23.00
När baslådan var 99% klar så fattades det grejor för att montera basar och port så fick vi åka hem till mig och fortsätta...Tog väl ca 30min att få in lådan då den vägde BLY och va exakt så den gick in i bilen
På plats i garaget

Kopplade in batteribanken och satte fast batterierna lite provisoriskt

38mm mdf på 104L netto

Stabilt! kommer komma 3-kantsliter och stag. Ska hälla i polyester i den också

Bara såga ut hål för basar och port

Lådan på plats efter ett jävla slit! Men det gick!

Steget på plats (tillfälligt) Vill provspela innan jag monterar allt så som det ska vara...

Blev rätt låg i bak
Och nu står den på 15"...Blir nog peeerfekt med 17" 

Och min vanliga tur så fungerar det inte... Steget får ström och startar, Inkopplat rätt, Men det händer inget? Ungefär som om lågnivån är skrot eller någon inställning på stereon..Fast jag har kollat igenom allt...TIPS?
Igår blev det baslådebygge med Kalleteodor på gorg och en till polare, Åkte dit kl 13.30 och åkte hem ca 23.00

När baslådan var 99% klar så fattades det grejor för att montera basar och port så fick vi åka hem till mig och fortsätta...Tog väl ca 30min att få in lådan då den vägde BLY och va exakt så den gick in i bilen

På plats i garaget

Kopplade in batteribanken och satte fast batterierna lite provisoriskt

38mm mdf på 104L netto

Stabilt! kommer komma 3-kantsliter och stag. Ska hälla i polyester i den också

Bara såga ut hål för basar och port

Lådan på plats efter ett jävla slit! Men det gick!

Steget på plats (tillfälligt) Vill provspela innan jag monterar allt så som det ska vara...

Blev rätt låg i bak

Och min vanliga tur så fungerar det inte... Steget får ström och startar, Inkopplat rätt, Men det händer inget? Ungefär som om lågnivån är skrot eller någon inställning på stereon..Fast jag har kollat igenom allt...TIPS?
Comment