Re: Volvo S40 Seröst ljudbygge (GROUNDZERO)
Dörrsidorna till s40in, som va tillsalu

Vi börjar med dom nya strålkastarna
Jävligt fina och fräscha för 900kr!

Innan:

Efter:

LED i dimljus och position

Jag är riktigt nöjd iallafall
Nu ser jag iallafall vart jag åker någonstans 

Och idag så var jag iväg till tunheden och hämta lite saker som fattas inför bygget
Fick med mig:
4st 8" middar, 3st 5m lågnivå, 5m 50mm2 kabel, 5m 6mm2 kabel och 2st 300A säkringar. (Bytte in mina 10" middar mot 8orna då det blir krångligt att få plats med 10" i v70ins dörrsidor.

SPL-USA 804

2st STORA 20mm HDF skivor
Dock är bara en till mig.

Där får den stå tills lådbygget blir aktuellt. Måste få bilen besiktningsklar innan jag kan börja att bygga.

Sen har jag fått tag på 2st hyfsat fräscha dörrsidor för en rimlig peng

Nu är det bara att planera hur dom ska byggas om

Innan bygget drar igång så måste jag byta handbromsbackar och sedan byta ena bussningen i bakvagnen. Så fort det är klart och bilen är besiktigad så kommer det att byggas rejält i garaget
Dörrsidorna till s40in, som va tillsalu

Vi börjar med dom nya strålkastarna

Jävligt fina och fräscha för 900kr!

Innan:

Efter:

LED i dimljus och position

Jag är riktigt nöjd iallafall

Och idag så var jag iväg till tunheden och hämta lite saker som fattas inför bygget

Fick med mig:
4st 8" middar, 3st 5m lågnivå, 5m 50mm2 kabel, 5m 6mm2 kabel och 2st 300A säkringar. (Bytte in mina 10" middar mot 8orna då det blir krångligt att få plats med 10" i v70ins dörrsidor.

SPL-USA 804

2st STORA 20mm HDF skivor

Där får den stå tills lådbygget blir aktuellt. Måste få bilen besiktningsklar innan jag kan börja att bygga.

Sen har jag fått tag på 2st hyfsat fräscha dörrsidor för en rimlig peng

Nu är det bara att planera hur dom ska byggas om

Innan bygget drar igång så måste jag byta handbromsbackar och sedan byta ena bussningen i bakvagnen. Så fort det är klart och bilen är besiktigad så kommer det att byggas rejält i garaget

Comment