Re: BMW E61 525d - Phase 1
Utstikket er på 7mm for å være eksakt. Og for å være ærlig ser jeg ikke problemet
Hvis du med utstikk mener hele delen uten isolasjon totalt sett, og ikke kun den biten som ikke er loddet fast?
Dersom jeg hadde hatt 0,5 til 1mm loddet fast i kontaktene til displayet hadde det vært større sannsynlighet for brudd over tid - det vil vi ikke ha noe av! Alle kontaktpunktene er også i senere tid forseglet med Epoxy så alt sitter så godt fast det bare kan. Hvilke normer er det du henviser til?
Takker for alle innspill, dog ser jeg ikke helt problemet med disse loddingene.
Originally posted by Noiseprojekt
View Post
Hvis du med utstikk mener hele delen uten isolasjon totalt sett, og ikke kun den biten som ikke er loddet fast?Dersom jeg hadde hatt 0,5 til 1mm loddet fast i kontaktene til displayet hadde det vært større sannsynlighet for brudd over tid - det vil vi ikke ha noe av! Alle kontaktpunktene er også i senere tid forseglet med Epoxy så alt sitter så godt fast det bare kan. Hvilke normer er det du henviser til?
Takker for alle innspill, dog ser jeg ikke helt problemet med disse loddingene.

På displayet brukte jeg opp Cat5 som jeg hadde litt igjen av og ikke trengte noe utpreget skjerming på.
Comment