Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW E61 525d - Phase 1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: BMW E61 525d - Phase 1

Originally posted by Noiseprojekt View Post
    Du har för mycket utstick på kabeln, utsticket ska vara 75-100% av kabelns diameter.
    Istället för dina ca 10mm så ska du ha 0,5-1mm beroende på hur tjock CAT5 kablarna är.
    Utstikket er på 7mm for å være eksakt. Og for å være ærlig ser jeg ikke problemet Hvis du med utstikk mener hele delen uten isolasjon totalt sett, og ikke kun den biten som ikke er loddet fast?

Dersom jeg hadde hatt 0,5 til 1mm loddet fast i kontaktene til displayet hadde det vært større sannsynlighet for brudd over tid - det vil vi ikke ha noe av! Alle kontaktpunktene er også i senere tid forseglet med Epoxy så alt sitter så godt fast det bare kan. Hvilke normer er det du henviser til?

Takker for alle innspill, dog ser jeg ikke helt problemet med disse loddingene.
    Mvh
    Tony Bardalen

Comment

Ser bra ut.

En kommentar, du använder Cat5 UTP kabel. Varför passade du inte på att använda STP (shielded) istället?
      www.sp-engineering.se

Comment

Tenker du på til signal? Det var kun en "proof of concept" Jeg har nå gått over til CAT6 STP På displayet brukte jeg opp Cat5 som jeg hadde litt igjen av og ikke trengte noe utpreget skjerming på.
        Mvh
        Tony Bardalen

Comment

aha ok. då förstår jag
          www.sp-engineering.se

Comment

Working...
          X