Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lite bättre vardagsljud i en i20!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Lite bättre vardagsljud i en i20!

Originally posted by racer-putte View Post
    trevligt ... då syns vi på lördag så kan du få höra hur 8st låter på ett m4a
    Nice! Ser fram emot det, du har ett riktigt najs bygge i den lilla lupon

Comment

trevligt ... då syns vi på lördag så kan du få höra hur 8st låter på ett m4a
      Nu är du skyldig mig en demo i din bil också
      Sponsor:
      Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
      Tudor Batteries - www.tudor.se
      Sonax Bilvård - www.sonax.se

Comment

Originally posted by ppk View Post
        Bara sticka upp till härnta i helgen då så får du en av putte å mig ;D

Comment

Originally posted by rattlinpolo View Post
          Bara sticka upp till härnta i helgen då så får du en av putte å mig ;D
          Jag inbillade mig för en stund att ni skulle till Linköping Det löser sig vid annat tillfälle for sure
          Sponsor:
          Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
          Tudor Batteries - www.tudor.se
          Sonax Bilvård - www.sonax.se

Comment

Originally posted by ppk View Post
            ska ja berätta en hemlis .. denna kommer ja ej att sälja klart vi träffs nå mer

Comment

Hua, "råkade" dra ner "USACi-Focal Competition Disc" och vart fast i bilen i några timmar..

Smider planer för vintern, redan funderat på att plocka hem nya dörrsidor då dom inte kostade många pengar

Comment

Den skivan är RIKTIGT rolig o lyssna på....
                BilstereoPiraten
                CDT Fantast

Comment

Originally posted by henkz View Post
                  Den skivan är RIKTIGT rolig o lyssna på....
                  Jo, den är fan det men man upptäcker så mycket fel i anläggningen också!
                  Tur att den duger till musik som Decaf pillat på och hårdrock!

Comment

Skulle ju göra nå vettigt i härnösand ikväll, var dit en sväng å kikade på lupon åt putte, flåsa på bra där! Sen kändes något fel i ryggen, sen så försvann känsel i benen så nu ligg man på sjukhuset istället! Få se när man får nästa tillfälle!

Comment

Originally posted by rattlinpolo View Post
                      Skulle ju göra nå vettigt i härnösand ikväll, var dit en sväng å kikade på lupon åt putte, flåsa på bra där! Sen kändes något fel i ryggen, sen så försvann känsel i benen så nu ligg man på sjukhuset istället! Få se när man får nästa tillfälle!
                      men pöjk ?? då fick ja svar på varför du va borta för ja fråga patrik å fredde vart du va .... kommer mer tillfällen ..så krya på dig nu

Comment

men pöjk ?? då fick ja svar på varför du va borta för ja fråga patrik å fredde vart du va .... kommer mer tillfällen ..så krya på dig nu
                        Jodå ja stod å snackade med dom ett tag men gick snabbt utför! Ska inte va lätt å va klappslut i ryggen tydligen!

Comment

Mjaha, inte mycket händer det här! Verkar som att jag inte kommer få tillbaka känsel i benen, men kommer kunna använda dom så bara lära sig att gå på nytt! Övrigt med bilen så planeras foilering, mattsvart/mattvit och sen även inköp av något med automat! 7 serie bmw kanske?

Comment

Kom hem från sjukan igår, och som vanligt kan man inte låta bli att pilla å grejja.. tur att man har en jäävligt bra sambo som kan hjälpa till med div lyft och hämtning av grejer att arbeta med!

Så vad kablar skalade lödda och krympta för att kunna göra "big 3" på i20n, är dock bara en 90A generator, men aldrig fel med bra ström! Sett på antingen SMDs forum eller D4S att en kille gjort det tidigare, så varför inte tänker jag?

Lådan är lite mer fixat, plockade ur den och målade ytterligare ett varv med högglans, satte vinklar i hörnen och rundade av porten lite till och hålen för basarna. Helt sjukt vad mycket man kan göra sittandes på ett golv :P

Även kollat upp batterier, funderar på att dra ett extra bak i baljan då det finns SJUKT stor plats som inte är nyttjad till något, snackat lite med XS och nu är det bara en fråga om att bestämma sig, även nya planer på ett DD steg som man vågar lasta ner lite också så alla 4 508or kan åka in

Over n out!

Comment

Läskigt/tråkigt med ryggen men kul att läsa att du inte har tappat sugen för det utan grejar vidare!
                              "Sound by Hewi"

Blue eMotion by heWi

Comment

Originally posted by Hewi View Post
                                Läskigt/tråkigt med ryggen men kul att läsa att du inte har tappat sugen för det utan grejar vidare!
                                Kan säga att jag kommer bli galen om jag inte får göra nånting, sen om jag får leja bort det mesta spelar väl ingen roll egentligen, men löda kablar å krympa å slipa kan jag göra på golvet själv

Comment

Working...
                                X