Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ska bygga lite i min golf IV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Ska bygga lite i min golf IV

    idag har de hänt saker har gjort färdigt "elcentralen" sen gjorde jag en skiva för stegen att sitta på och en lucka för åtkomst elcentral klätt.
    Monterat monoblocken och kopplat in dem, moddat porten lite och monterat den, det trycker på riktigt bra så nu är det 3 mtx som saknas, horndiskanterna ska på plats samt en massa kosmetiska ateraljer. Väntar även på ett batteri som jag ska ha fram.

    elcentral


    slutstegsplacering


    Slutstegsplatta


    Kablar framdragna


    Lucka för elcentral


    Slutsteg på plats 2 i alla fall


    Saknas 3 mtx och porten ska lackas eller få tyg, ska bara prova in hur den ska va först.


    Nu ska det som sagts byggas täck paneler och snyggas upp lite allt eftersom. hoppas att alla grejer kommer inom en snar framtid så jag får färdigt väggen och byta till ett lite mer strömstarkt batteri fram.

    Nästa projekt blir framåt, dörrar och panel. Men eftersom det tyvärr inte är gratis så kan det ta lite mer tid, har ju brakat in relativt mycket redan nu på kort tid.

    Är riktigt sugen på att hobby mäta lite och se vad de orkar spela hoppas ju på höga siffror Men vet inte när det är nått evenemang i närheten inom kort.

    Comment


    • #32
      Re: Ska bygga lite i min golf IV

      idag har jag snickrat ihop lite täckpaneler och snyggat upp lite inne i kupén.
      Så nu är det bara att dammsuga upp allt spån så ser det bra ut målade på ett lager hagmans på porten också, ser såg så illa ut när den var bara spån, ska ju fastställa hur den ska va sen blir det att plasta och lacka.



      blir som det ser ut nu en sväng till brl trollhättan nu på lördag, för att se om de poppar på dugligt

      Comment


      • #33
        Re: Ska bygga lite i min golf IV

        Älskar titeln "Ska bygga lite i min golf" ... sedan ser jag den bilden :3

        Då kanske vi ses i Trollhättan! ^^
        When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
        Shinichi Kudo (Detective Conan)

        Comment


        • #34
          Re: Ska bygga lite i min golf IV

          Originally posted by Mica View Post
          Älskar titeln "Ska bygga lite i min golf" ... sedan ser jag den bilden :3

          Då kanske vi ses i Trollhättan! ^^
          Så kan de bli ibland
          De gör vi kanske bara hoppas på bra väder med

          Comment

          Working...
          X