Re: Lincoln Mark Viii - Vardagsljud
Magnet upp! Blir kanon det!!
Magnet upp! Blir kanon det!!

Men nog ska det testas med magneterna uppåt allt, kan ju alltid hoppas på att det spelar bättre så om något!
Hann tyvärr inte med så mycket idag som jag hoppats på, mycket för att jag jobbat ute i regn och blåst hela dagen så att fortsätta när jag kom hem var inte lockande (nej Lincolnen går inte in i mitt garage, jag tänker inte ens försöka....) men jag har iaf rivit ur det mesta nu så det är bara att börja bygga låda. Men när säkringen kopplades ur fram vid batteriet såg jag att Tim har ett inköp att se fram mot, hans batteri mår inte så bra. 

Då måste man ju börja tona rutor osv!
Men visst, spelar det bättre med magnet uppåt är jag övertygad, upp till bevis då 
Bonka väggen med framändan typ

Dyker alltid upp dubbelt så mycke saker som man planerat att göra, och det man planerat att göra tar i sin tur dubbelt så lång tid som tänkt så det drar hela tiden ut på tiden. Men det rullar på! Lådorna är i princip klara, nu ska det kaps upp i hatthyllan, dämpas lite och fixas ett lock över alltihop. Började lådbygget med att slänga ihop en enkel provlåda för att se hur den gick i. Enligt mina mätningar så skulle den gå i alldeles utmärkt och utnyttja utrymmet maximalt.

Dyker alltid upp dubbelt så mycke saker som man planerat att göra, och det man planerat att göra tar i sin tur dubbelt så lång tid som tänkt så det drar hela tiden ut på tiden. Men det rullar på! Lådorna är i princip klara, nu ska det kaps upp i hatthyllan, dämpas lite och fixas ett lock över alltihop. Började lådbygget med att slänga ihop en enkel provlåda för att se hur den gick i. Enligt mina mätningar så skulle den gå i alldeles utmärkt och utnyttja utrymmet maximalt.

Comment