ok=) ta bort reservjulet och sätt basen i reservhjulsbaljan?
Så jag hade innan, har tänkt om lite nu.. Ska ha lådan uppe på golvet, förmodligen mot sidorna och försöka få in den i ett av facken där så de ser snyggt ut.. Göra en slutstegslåda nedsänkt i golvet
BitOne är absolut en favorit i mitt bygge! Med tanke på att den gör arbetet mycket enklare än tidskompet via HU:n och alla EQ band.. Ouff den är bäst
Sen finns det fler processorer, Mosconi, Alpine, JBL och några fler.. Inte hört några av dem förutom BitOne och Alpine.. Men jag är grymt nöjd med min BitOne med tanke på priset jag gav 2000kr m.a.o som hittat
BitOne är absolut en favorit i mitt bygge! Med tanke på att den gör arbetet mycket enklare än tidskompet via HU:n och alla EQ band.. Ouff den är bäst
Sen finns det fler processorer, Mosconi, Alpine, JBL och några fler.. Inte hört några av dem förutom BitOne och Alpine.. Men jag är grymt nöjd med min BitOne med tanke på priset jag gav 2000kr m.a.o som hittat
begagnad? jag fick en ny från butik för 4000 kr.. avslöjar ej butiken jag fick det erbjudandet från hehe
Comment