roligt att se dina lösningar, har fortfarande mitt projekt i planerings och ritningsstadiet och har tänkt att göra liknande i min jetta II.. dock med basar spelandes uppåt med stabil hatthylla som baffel!
Fick basen att spela idag blev bättre än jag trodde att det skulle bli även allt förutom ena framdörren iblev inkopplat men måste flytta om stegen eftersom jag ska bygga in 10orna i skuffluckan nu när jag fått tag i nya horndiskanter blev 2st P.audio pst-555.
Sen så svetsade jag och nicko igen alla hålen i andra dörrn och kletade på gummigugga så nu är det bara bygga klart andra dörrsidan och till middarna i skuffen så är ljudet klart förutom lite små fix som bygga generator feste och snygga upp allt.
Måste ju provlyssnas sen
Manligt med brädan tycker ja.
Men lite mer kan du nog få ner bilen..
Bara att hojta till om du kommer till mantorp eller om vi syns nån annanstans
Brädan blev ganska manlig men skulle behöva få tag i ett handsfack och mosa i lite vadd under middarna i panelen finns ju massor som skulle göra bygget bättre men det får komma med tiden.
Har bara använt saker som jag haft liggande eller har ju lagt typ 300 på spraylim tyg och kabelskor
Bara att hojta till om du kommer till mantorp eller om vi syns nån annanstans
Brädan blev ganska manlig men skulle behöva få tag i ett handsfack och mosa i lite vadd under middarna i panelen finns ju massor som skulle göra bygget bättre men det får komma med tiden.
Har bara använt saker som jag haft liggande eller har ju lagt typ 300 på spraylim tyg och kabelskor
Typ som jag gör när ja bygger då
Prylarna stämmer ju inte riktigt överens med namnet på min projekttråd
Dämpull är ju de första man mosar i
imorrn så ska hela systemet spela om det går som jag vill plastade klart dörrsidan på passagerar sidan så är bara att slipa och klä den kvar.
sen kanske man skulle ge sig på och försöka ställa in allt oxå eller om det kanske finns nån vänlig som kan hjälpa mig med det på typ actionmeet sitter kenwood 6047u hu i den.
kommer bilder imorgon
Någon som har nått bra tips på låda som kan spela högre än detta och gärna med lite lägre peak får väl offra baksätet kommer ju ändå inte sitta bak.
Lådan jag har nu är ca 170liter sen stoppat i bas och 2st 6" portar har för mig dom va 19cm plus trattar
Comment