Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Golf 2

    Oki kanske över drev en smula men var väldigt överraskad av det. hur det låter igentligen jo det låter kraftfullt döskallen i backspegeln vibbrerar av basen klarar hög volym utan att brista i midbasen eller mellan rigistret. men diskanten är känslig för den spelar lite för djupt tycker jag då den spricker av mellan registret på högre volymer. Den är inte för vass eller förskrikig heller. Men fick tanken av att ljudet är lite färgat i mellanregistret vissa frekvenser från en el gittar hörs mycke mer än allt annat. Men fortfarande överraskad, glad och nöjd.

    PS. glömde kvar kamran i lastbilen ska försöka slänga upp bilder på sakerna imorgon.

    Comment


    • #17
      Re: Golf 2

      Nya bilder 12/11-09

      Det lilla kicker steget som ligger vid sidan om i skuffen är bara där för test samma med gas basen fram. Gemförde framsystemet med och utan basen fram och om jag ska vara ärlig så gjorde det varken till eller från med den

      Sista bilden fick ändå hänga med för att visa att jag tänker va seriös. Det som visas på den vann jag med min Vento
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Re: Golf 2

        Originally posted by connsann View Post
        Nya bilder 12/11-09

        Det lilla kicker steget som ligger vid sidan om i skuffen är bara där för test samma med gas basen fram. Gemförde framsystemet med och utan basen fram och om jag ska vara ärlig så gjorde det varken till eller från med den

        Sista bilden fick ändå hänga med för att visa att jag tänker va seriös. Det som visas på den vann jag med min Vento
        hei,test av gas bas och kicker steg...why...??skru/brinn testa inte sönder dine greier nu!!!
        vent till du får din bas som passer ditt steg...jag er bare et samtal bort.
        Gjör bilen snygg mens du venter(innut i).
        Jag vet at du skall tävla seriöst
        hilsen dag gunnar

        Comment


        • #19
          Re: Golf 2

          Ne testade med kicker steget och GAS 10" framme vid passargerar golvet för att förstå att basen från impct Rh arna verkligen är bra testade hur bra dom var hur mycke man hörde av basen men det man märkte inte den när man kopplade dit den och kopplade bort den efter en sekund så man kan säga att framsystemet ligger i klass med en normal tio tumms bas

          Comment

          Working...
          X