Re: Projekt "Sound by Hewi" BMW E39
Snälla Hewi kom till Sundsvall!
Måste få se bygget irl
Snälla Hewi kom till Sundsvall!
Måste få se bygget irl
, var en trevlig besiktningsman som själv håller på med billjud och hade tävlat i Entry ngn gång. Efter provkörning sa han: Låter riktigt bra , nu måste jag dock själv köpa en bräda till bilen och bygga ljud i istället för den dolda installationen jag har nu i original uttag nere vid fötterna
, han skall själv ut och tävla nästa år. Så till honom: Trevligt att träffas och så syns vi om inte annat nästa år på tävlingarna! 
behöver lysna på välljud när mina öron skaver av BASARNA
, var en trevlig besiktningsman som själv håller på med billjud och hade tävlat i Entry ngn gång. Efter provkörning sa han: Låter riktigt bra , nu måste jag dock själv köpa en bräda till bilen och bygga ljud i istället för den dolda installationen jag har nu i original uttag nere vid fötterna
, han skall själv ut och tävla nästa år. Så till honom: Trevligt att träffas och så syns vi om inte annat nästa år på tävlingarna! 

behöver lysna på välljud när mina öron skaver av BASARNA

. Jag vill helt enkelt få hjälp att få till en riktigt bra grund där instrument och röster låter som de skall.
. Jag vill helt enkelt få hjälp att få till en riktigt bra grund där instrument och röster låter som de skall.

. Igår var jag hos PM-Shopen och fick den tweakad så det skall bli spännande och se hur ljudbedömmningarna blir denna gång , justeringar har gjorts främst på delningar och brantheter samt nivå justering på bas o midbas , Eq rördes -1db vid två frekvenser.

Comment