Re: Projekt "Sound by Hewi" Bmw E39
Eventuellt kanske hewi kan instruera mig i vinter lite i sin maskinpark av träverktyg.. min verktygspark i trä är vääääääldigt begränsad och inte alls det den borde vara.. Nu först ska jag bara försöka jaga rätt på det där slangpaketet som uteblev när jag var hemma i umeå
Eventuellt kanske hewi kan instruera mig i vinter lite i sin maskinpark av träverktyg.. min verktygspark i trä är vääääääldigt begränsad och inte alls det den borde vara.. Nu först ska jag bara försöka jaga rätt på det där slangpaketet som uteblev när jag var hemma i umeå

Ingen bråska med slangpaketet heller , har ju lilla gula miggen också.
. Beställde 15kg dämpmassa ifrån Swedac-acoustic idag som jag tänker spruta hjulhusen med(innanför innerskärmarna då så klart) , hoppas på att få ned däcksbullret lite med det då det i princip är det enda jag stör mig lite på när man är ute och åker och inte spelar så högt. Låter nog mest ifrån bakdäcken tror jag så det får ev bli lite dämpmatta på insidan av bakre hjulhusen och i bagage samt runt/under baksäte också tror jag.
.

, har iallefall ritat upp lite grejor i solidworks till basarna så de matchar framsystemet.
Comment