Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw´n lever igen :D, fortsättning
Collapse
X
-
SEASTREAMS GARAGE
ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !
Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!
-
Re: Bmw´n lever igen
, fortsättning
Svetsare: Det är helt ok om du ber moderator att rensa i din projekt tråd
, tror vi nu tom bryter mot reglerna nu med allt ot snack
Comment
-
, fortsättning
rensa? nja.. om modden har något att tillägga så får väl han skriva något här med.. så länge vi snackar om bilstereo, verktyg, (malt kanske inte är tillåtet?) och övrigt löst snack som skulle vara i ett offtopic forum så är det okej för mig :P
Dvs snacka på
Celestra VA Amps | Seas Lotus | N-Core Anthem | Alpine
Comment
-
, fortsättning
Go´kväll jens
Jao.. Som henke sa: FETT :P
Ska stapla stegen sedan är det tänkt.. Som det är nu är det inte bra för mitt ölbegär att inte ha någon skuff.. Fast å andra sidan så är baksätet ledigt :PCelestra VA Amps | Seas Lotus | N-Core Anthem | Alpine
Comment
-
, fortsättning
Å andra sidan, du kan ju använda stegen för att hålla batterierna på platsOriginally posted by Svetsare View PostGo´kväll jens
Jao.. Som henke sa: FETT :P
Ska stapla stegen sedan är det tänkt.. Som det är nu är det inte bra för mitt ölbegär att inte ha någon skuff.. Fast å andra sidan så är baksätet ledigt :P
J:son är en du kan snacka med ang. kontakten för matningen, han vet...och är en av få i Sverige med praktisk erfarenhet..

/JonasSM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment
-
, fortsättning
Vad som inte syns på bilden jonas är att batterierna är skruvade
Joda jag har snacka med honom om det.. Men han var för långt söder ifrån så vi förstod nog inte varandra :P
Joda det löste sig när jag prata med honom om det.Celestra VA Amps | Seas Lotus | N-Core Anthem | Alpine
Comment
-
, fortsättning
NUUU NUUU NUUUUUUU Djävlar..

:
:
::

D
:

Aldrig tidigare har jag uppskattat Motörhead Born To Raise Hell \m/ på det viset.. Helt sjukt..
Men det var ju inte det kanske som var meningen... Dessa steg har tagit en skaplig anläggning och gjort den mycket bättre. Jag kommer att måsta eqa om allt nu så en liten mätning någon dag kanske är på sin plats så man ser vad det är som är åt helvete..
NU ska jag sova på garagegolvet.. nattiCelestra VA Amps | Seas Lotus | N-Core Anthem | Alpine
Comment
-
, fortsättning
Nu jaOriginally posted by Svetsare View PostVad som inte syns på bilden jonas är att batterierna är skruvade
, skall bli kul att lyssna på sen
Comment
-
-
, fortsättning
Yepp, den gjorde det INNAN snönn kom till huvudstaden.
En trevlig stunds lyssning vart det oxå. Har funderat lite på att plasta i ordning nån typ av baffel i morrn till Triusarna och göra en provspelning, tänkte köra JL:et på framsystemet så jag får "lite" mer knuff till middarna (ca 3ggr så mkt effekt) Och en ökning på 50% till diskanterna... =)
Ska bl intressant och höra i morrn på hur det blir samt modda subben "lite" och få den mot torpedväggen istället och då kunna skruva in passagerarstolen igen =)
Nä nu ska jag jobba vidare tänkte jag, måga kossor kvar att mjölkas i natt :-POTURSFÖRFÖLJD!!!
Bara att bryta ihop och komma igen.
Comment

skall vi leka?
Comment