Announcement

Collapse
No announcement yet.

Större USB minne fungerar inte till 9884R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Större USB minne fungerar inte till 9884R

    Originally posted by Snoogiloo View Post
    Hmm testade att formatera tillbaka till FAT32 och får fortfarande bara ERROR :/

    ska se imorron om det e nått med datorn (får ny dator då) eftersom det verkar som att min dator inte vill spela upp mp3 format längre.. ingen aning om varför ^^
    Har du testat flera stickor?
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

    Comment


    • #17
      Re: Större USB minne fungerar inte till 9884R

      man kan ju alltid ha 2st 4 gb usbare, d e ju inte så dom tar upp enormt mycket plats
      själv har jag lyckats få en 160 gb hårdisk att funka i en billig HU som jag tyvärr inte kommer ihåg märket på, köpte den av Nonne till min pappa för nåt år sen, det var dock lite besvärrligt att leta igenom den när man ville lyssna på nåt speciellt
      // Benny


      Dom bästa grejorna och bästa supporten får du hos http://ljudbyggaren.se

      Audi A4 avant

      Comment


      • #18
        Re: Större USB minne fungerar inte till 9884R

        Ibland kan vissa märken på stickorna krångla. Och även att de är sprängfyllda. Matade ett 8gb stick fullt och det fungerade inte men tog bort så det bara var ca 90% fullt så funkade det sedan. Transcend har funkat bra på alla maskiner jag testat. Däremot Kingston och Sandisk har varit lite känsligare. Hade en 9886a. Fat 32 som gäller.
        Octan
        Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
        Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi

        OctanAudio
        Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
        Fegens Vandrarhem

        Bilstereoblog
        Team Ljudbyggaren

        Comment


        • #19
          Re: Större USB minne fungerar inte till 9884R

          @Nonne
          Jag har endast kört med 256mb och 512mb minnen innan.

          @Madcap
          jo visst kan man de men har redan köpt ett 16gb så hade varit fint att få det att funka :P

          @Octan
          Okej :/ aja får se om jag kan få den att fungera. ska se om nån polare har en lite större sticka också som jag kan testa med som är annat fabrikat

          Comment


          • #20
            Re: Större USB minne fungerar inte till 9884R

            Har haft en 9880r och nu har jag en 113bt båda tog min 320gbs samsung s2 med FAT32
            Alpine, Focal, Spl Dynamics, Genesis, Kenwood, Pioneer, Jbl, Mtx, Re Audio, Mutant,
            Sinus Live, Dynaudio, Dls, Mds , Gas, Rockford Fosgate, Dragster Audio Art, Digital Designs, Zachry, Proson

            Comment


            • #21
              Re: Större USB minne fungerar inte till 9884R

              Den slovakiske Alpine-importören har författat en text döpt till "Alpine and problems reading the USB - facts and myths." här behandlas det mesta som rör USB-minnen/diskar, orsaker till problem, lösningar på problem och en hel del översikt!

              Texten är översatt från slovakiska genom Google translate, så det kan se lite lurigt ut...

              Länk
              Svensk importör/generalagent av:

              Alpine, MTX, Caliber, Macrom, Streetwires, Dynamat

              Best European Distributor 2011 - Alpine

              Comment

              Working...
              X