Tjena, har spenderat en del lappar på ljud i bilen nu och har köpt följande:
Pioneer 5200sd som huvudenhet
2 st Carpower 1000D monoblock
1 st Carpower 4 kanals steg till front systemet
2 st Kole Audio KMX 12or
2 par dragster 4 tummare
1 par herts 3.5 tummare
1 st optima yellowtop 5.5
kör med ordentliga 50 mm2 kablage till rubbet med 200A säkring vid batteriet sen 2 x 100A säkringar för monoblocken .
Detta ligger i en golf 2 cl... Så min fråga är vad finns där för klasser jag möjligen kan tävla lite i. Har mätt upp lite med techno musik o lirar runt 146.2 db i bilen utan optima batteriet . har ej haft tid o koppla in de riktigt ännu så ej kunnat mäta upp med det än.
Mer som är värt att nämna kanske är att basarna är riktade framåt och bas portarna är riktade uppåt och lådan sticker inte över baksätets överkant.
Pioneer 5200sd som huvudenhet
2 st Carpower 1000D monoblock
1 st Carpower 4 kanals steg till front systemet
2 st Kole Audio KMX 12or
2 par dragster 4 tummare
1 par herts 3.5 tummare
1 st optima yellowtop 5.5
kör med ordentliga 50 mm2 kablage till rubbet med 200A säkring vid batteriet sen 2 x 100A säkringar för monoblocken .
Detta ligger i en golf 2 cl... Så min fråga är vad finns där för klasser jag möjligen kan tävla lite i. Har mätt upp lite med techno musik o lirar runt 146.2 db i bilen utan optima batteriet . har ej haft tid o koppla in de riktigt ännu så ej kunnat mäta upp med det än.
Mer som är värt att nämna kanske är att basarna är riktade framåt och bas portarna är riktade uppåt och lådan sticker inte över baksätets överkant.

det var väll du som var inne hos mig på digitalcompaniet och mätte en runda? kan försöka få med mig kompisens termlab upp till butiken så kan du testa på det.

Comment