Använder alla tävlande samma skiva när det gäller best of sound?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Best of Sound!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisserTags: None
-
Re: Best of Sound!
Alla domare (3st) använder EMMAs officiella tävlingsskiva.Originally posted by Nonne View PostAnvänder alla tävlande samma skiva när det gäller best of sound?
De har varsin originalskiva.Svenska Bilstereoförbundet
EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace
-
Kör multimedia klassen även med denna skiva?sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
Ja, och de kör med sin Multimedia inställning med, dvs bakhögtalare etc..Originally posted by Nonne View PostKör multimedia klassen även med denna skiva?Svenska Bilstereoförbundet
Comment
-
Varför då?Originally posted by Bilstereoförbundet View PostJa, och de kör med sin Multimedia inställning med, dvs bakhögtalare etc..
Borde då inte de andra klasserna köra med multimediaskivan för att det ska bli rättvist?
Om jag nu mot förmodan skulle ta mig till denna bedömning, hur gör vi då när min processor VÄGRAR köra 5.1 när den får en vanlig skiva att spela upp?sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
Du stoppar i best of SOUND skivan, och kör.Originally posted by Nonne View PostVarför då?
Borde då inte de andra klasserna köra med multimediaskivan för att det ska bli rättvist?
Om jag nu mot förmodan skulle ta mig till denna bedömning, hur gör vi då när min processor VÄGRAR köra 5.1 när den får en vanlig skiva att spela upp?Svenska Bilstereoförbundet
Comment

Comment