Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ces 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ces 2010

    Hej... Jag undrar bara lite om CES, hur man kommer in osv. Vad jag har förstått så är det bara för folk som jobbar inom eletronik-branchen? Finns det någon chans att man som "vanlig dödling" kan komma in? Skulle vara trevligt att få gå runt o kolla in den mässan... Skulle passa mej att åka 2010

    Tobbe

  • #2
    Re: Ces 2010

    Du måste anmäla dig på deras site, när detta är gjort får du en biljett som du kommer in på!
    Detta måste göras omgående annars blir du utan!
    Du får väl dra en liten penna med att du driver en Webbshop eller nåt!

    Lycka till!

    PS.
    Är man med i matchen och får gå backstage så är man varken hungrig eller......hick.....törstig
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

    Comment


    • #3
      Re: Ces 2010

      Originally posted by Nonne View Post
      Du måste anmäla dig på deras site, när detta är gjort får du en biljett som du kommer in på!
      Detta måste göras omgående annars blir du utan!
      Du får väl dra en liten penna med att du driver en Webbshop eller nåt!

      Lycka till!

      PS.
      Är man med i matchen och får gå backstage så är man varken hungrig eller......hick.....törstig
      Tackar för svaret...

      Comment


      • #4
        Re: Ces 2010

        Originally posted by tobbe77 View Post
        Hej... Jag undrar bara lite om CES, hur man kommer in osv. Vad jag har förstått så är det bara för folk som jobbar inom eletronik-branchen? Finns det någon chans att man som "vanlig dödling" kan komma in? Skulle vara trevligt att få gå runt o kolla in den mässan... Skulle passa mej att åka 2010

        Tobbe
        Kan rekommenderas! Själva 12Volts delen tar man sig igenom på kanske 1 dag, lite beroende på hur många som hyr i nåt av hotellen (inte alla ställer ut på mässan).

        Men sen är det resten....man kan lätt gå där i 3 dagar, men då är man rätt slut efteråt. Och...med tanke på vad som erbjuds resten av kvällarna/nätterna/morgnarna så sömn lär du konservera en del innan

        Har varit där 3ggr och det har varit kanon varenda gång. (minns fortfarande då Classe Nord tryckte in mig i hörnet på deras demorum då de körde 60+ högtalare på sitt 10kW monstersteg....enda gången jag känt att trumhinnan svängt i takt med musiken...)
        SM-guld 2007 och 2008.
        Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

        Comment

        Working...
        X