Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tänkte visa min "lite speciella" baslåda!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Tänkte visa min "lite speciella" baslåda!

    Har äntligen löst bilproblemet och har spenderat hela dagen åt att bra kablar, löda, koppla, skruva och byta däck! så jag har nu provat att spela lite musik, dock bara med 200RMS men det lät förvånansvärt bra och jag är mycket nöjd. det ska införskaffas ett monoblock som kan ge den iaf 5-600RMS i 4 ohm och jag tar mitt p2002 till framsystem eller något.
    \m/

    Comment


    • #47
      Re: Tänkte visa min "lite speciella" baslåda!

      Vart det högt då?
      Hopp, ska man göra nu då?

      Comment


      • #48
        Re: Tänkte visa min "lite speciella" baslåda!

        Originally posted by Softis View Post
        Vart det högt då?
        högt vet jag inte, vågar inte kräma på så mycket med det lilla steget jag har för tillfället för då slår det ifrån. men syftet är att spela musik och det går att spela mycket högre än vad jag brukar ha, och jag brukar spela ganska högt.

        de andra basarna jag hade i började låta kasst över volym 30-35, varför vet jag inte. men det gör inte denna.
        \m/

        Comment


        • #49
          Re: Tänkte visa min "lite speciella" baslåda!

          Men dåså, då är det ju godkänt!
          Hopp, ska man göra nu då?

          Comment


          • #50
            Re: Tänkte visa min "lite speciella" baslåda!

            ja, väl godkänt. låter lite okontrollerat men det löser sig nog med nytt steg.
            \m/

            Comment


            • #51
              Re: Tänkte visa min "lite speciella" baslåda!

              Tjena! istället för att göra en ny tråd så frågar jag här där all annan info som behövs finns i tidigare inlägg.
              Jag tänkte nämligen använda en 6" port och vill stämma av lådan vid ca. 35hz, hur långt ska röret vara?
              \m/

              Comment

              Working...
              X