Har han räknat ut lådan o skött spakarna själv vill iallafall jag kalla det hantverk,
2000-talets sort Resultatet är ju huvudsaken!
Jag har räknat lådan och gjort ritningen själv, förborrat och försänkt alla skruvskallar men maskinen och CAD-ritningen har jag inte gjort även om jag kan CAD.
Jag har räknat lådan och gjort ritningen själv, förborrat och försänkt alla skruvskallar men maskinen och CAD-ritningen har jag inte gjort även om jag kan CAD.
Har inte hunnit ännu då den enda bilen jag dragit kablar och dyl. i har körförbud och batteriet är i princip tomt men det kommer!
inte så mycket hantverk, nej. jag hade tänkt att fotografera hela processen och lägga upp som projekt-tråd men jag struntade i detr.
Tack! Kläs ska den inte, men jag ska byta ut portarna till fräschare portar med trattar på båda sidor. dessa är bara tillfälliga.
Kom ihåg att dra av 4 cm för varje tratt du sätter dit på rörena.
Dvs en tratt i varje ända = 8 cm kortare rör
Kom ihåg att dra av 4 cm för varje tratt du sätter dit på rörena.
Dvs en tratt i varje ända = 8 cm kortare rör
fan att jag inte tänkte på det.. såg att rören man köper är 30cm och jag lät bli att köpa från Blekinge bilradio nu när dom har flyttrea för att jag tänkte att de var för korta.. och de hade bara 2 st lila 4" kvar på lager och dom är borta nu.. 29kr st skulle jag fått ge för dem..
Re: Tänkte visa min "lite speciella" baslåda!
Ska riva ut alla kablar och högtalare ur bilen då den ska på skroten och allt ska monteras i en annan bil i veckan om allt går som planerat. Besked på hur baslådan låter i bil kommer så fort jag kan. är väldigt nyfiken själv!
Och det blir förmodligen ett nytt steg till basen då jag har börjat få in lite pengar..
kommer ge den 200 RMS i början.... jag vet att det är för lite men har inget annat val...
Comment