Announcement
Collapse
No announcement yet.
Planer för 2012!!!!!!!
Collapse
X
-
Re: Planer för 2012!!!!!!!
För min del blir de åh bygga klart min demobil. (lupon).
Sen hålla tummarna på att ett samarbete blir av med ett företag. Så man får göra lite reklam för fina produkter.
Sen försöka komma in på elmia, dock lär de inte hända med tanke på att dom inte tar in samma bil två år irad om inga extrema skillnader är gjorda. Men målet är iaf att bli klar med bilen tills maj. Får hoppas de går som planerat, vilket de sällan gör. Haha.
Sen köra Sverige runt nästa sommar, eller ja så många ställen tiden och ekonomin tillåter. (tur man har bränslesnål bil)
Comment
-
Kan någon berätta vart gillaknappen sitter..?Originally posted by Holst View PostSkall nog bråka med Mr Evil i garaget å ut kommer det ngt som skränar som fan i vanlig ordning men vad som händer mer vet man ju fan aldrig då vintern e lång :PBuilder of the Metallica Tribute Car
Comment
-
Mina planer stäcker sig till att tweaka ljudet lite i bilen och skulle gärna vilja ta mig till en tävling eller utställning där man kan lyssna på en bra SQ-bil. Min erfarenhet sträcker sig endast hemmastereo/hemmabio. Vill verkligen höra hur en bil står sig mot en sådan uppställning.
Comment
-
Dörrsidor ska kläs om och ett kitt ska monteras på originalplats i bakdörrarna, sedan får vi väl se om det blir något tävlat nästa år, men springbreak skulle ju vara väldigt trevligt att komma till!
Comment
-
Kanske kan lägga till:Originally posted by skodamannen View PostByta högtalare
Bygga om brädan
Bygga om dörrsidorna
Bygga in skärmar i nackkuddarna till den stora tösen
Våga testa mat vars beskrivning inte är "Kött, potatis och någon brunaktig sås"
Svensk importör/generalagent av:
Alpine, MTX, Caliber, Macrom, Streetwires, Dynamat
Best European Distributor 2011 - Alpine
Comment
-
planer hmm, att sälja allt och köpa nya kablar till hemma hifi rörförstärkaren, och en ny D/A omvandlare. finns mer planer på att ha någon sorts av vagn i skuffen ist
men vem vet vad som sker, alla verkar få återfall
Comment
-
Så vi får inte se en till tävlandes E39:a?Originally posted by gurenius View PostHar lite idéer till Bilstereoforum som ska lanseras som förhoppningsvis kan ge Bilstereoförbundet en liten push också....
Comment

Comment