Announcement

Collapse
No announcement yet.

Red Euphoria

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Red Euphoria

    Vart tog det bygget vägen?

    Pierre
    SEASTREAMS GARAGE


    ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !

    Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!

  • #2
    Re: Red Euphoria

    Originally posted by Horsyhorse View Post
    Vart tog det bygget vägen?

    Pierre
    Till papperskorgen verkar det som tyvärr

    Hanatsu! Kom igen! Låt det återuppstå!
    sigpic

    What does not kill you, simply makes you.........stranger.

    Comment


    • #3
      Re: Red Euphoria

      Där var den!

      Feltryckning?

      Pierre
      SEASTREAMS GARAGE


      ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !

      Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!

      Comment


      • #4
        Re: Red Euphoria

        Skrev han inte nått om semester?
        /tycker Erik.

        Comment


        • #5
          Re: Red Euphoria

          Nja, jag kommer inte kommentera poster mer på forumet. Det jag skriver blir antingen feltolkat eller dumförklarat. Dock sjukt kul att du skapade en tråd p.g.a mitt skräpbygge. Tycker att alla trådar skrivna av mig borde ligga i papperskorgen, eller helst borttagna permanent så vi besparar alla min ofattbara okunskap i ämnet :P

          Kanske startar ny tråd senare någon gång, hela projekttråden var kladdig med felaktig byggordning, onödiga bilder, trams från min sida och ofullständ dokumentation. Därför slängde jag hela tråden...

          Comment


          • #6
            Re: Red Euphoria

            tycker du skrivit mkt nyttiga saker..och bygget var det absolut inget fel på..
            en mening med att ha ett forum är väl att man ska utbyta erfarenheter och få hjälp?
            okunnig håller jag inte heller med om.
            så..jag håller inte med dig alls just nu
            Audi A4 B5 -98
            Pioneer P90 + DEQP90
            Sinfoni amplitude 50.4x
            Sinfoni shadow 100.2
            Sinfoni S165W x4
            Sinfoni S100M
            Sinfoni S25T

            Vw up -12
            På gång..
            New car, hi end old school..

            Comment


            • #7
              Re: Red Euphoria

              Originally posted by Hanatsu View Post
              Nja, jag kommer inte kommentera poster mer på forumet. Det jag skriver blir antingen feltolkat eller dumförklarat. Dock sjukt kul att du skapade en tråd p.g.a mitt skräpbygge. Tycker att alla trådar skrivna av mig borde ligga i papperskorgen, eller helst borttagna permanent så vi besparar alla min ofattbara okunskap i ämnet :P

              Kanske startar ny tråd senare någon gång, hela projekttråden var kladdig med felaktig byggordning, onödiga bilder, trams från min sida och ofullständ dokumentation. Därför slängde jag hela tråden...
              Om du menar att jag inte höll med dig i ämnet tidskomp och det är det som gjort dig bitter, i så fall ber jag om ursäkt och ska ALDRIG kommentera något du skrivit!

              Det kan vara så att du hittat en lösning jag inte känner till och då vill man ju veta!
              sigpic

              We know the Rolex feeling, only the best are copied.

              Ljudbyggaren sedan 1998

              Importör av Mosconi, Gladen
              Se oss på Facebook för nyheter.

              Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

              Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

              International Head Judge och numera även kallad besserwisser

              Comment


              • #8
                Re: Red Euphoria

                Originally posted by Hanatsu View Post
                Nja, jag kommer inte kommentera poster mer på forumet. Det jag skriver blir antingen feltolkat eller dumförklarat. Dock sjukt kul att du skapade en tråd p.g.a mitt skräpbygge. Tycker att alla trådar skrivna av mig borde ligga i papperskorgen, eller helst borttagna permanent så vi besparar alla min ofattbara okunskap i ämnet :P

                Kanske startar ny tråd senare någon gång, hela projekttråden var kladdig med felaktig byggordning, onödiga bilder, trams från min sida och ofullständ dokumentation. Därför slängde jag hela tråden...
                Jag tycker du är en av de mest läsvärda på detta forum, gick igenom hela din byggtråd för ett par dagar sen och lärde mig otroligt mycket, hittade bla hur jag ska sätta diskanterna i min Audi i din tråd.

                Det behövs sådana som dig som är inne i många trådar och delar med dig av din kunskap. Det gör att forumet lever. Följden blir kanske, att inte alla håller med om dina erfarenheter och det kan uppstå friktion. Problemet är att det är svårare att förmedla nyanser med det skrivna ordet jämfört med det talade ordet så det kan uppfattas som hårt och värre menat än det är.

                Många gånger handlar det om hur man säger och inte vad man säger i ett forum. Hoppas du omvärderar ditt beslut att vara en aktiv part i detta forum för du ger väldigt mycket av dig själv, speciellt till en novis som mig.
                Audi A6 2,4 Quattro
                HU: Pioneer P88RS FRONT: Dynaudio Esotec MW 162 GT
                Dynaudio T-100 STEG: DLS Genesis Q90x

                Comment


                • #9
                  Re: Red Euphoria

                  Mycket läsvärt i dina inlägg

                  endel kan man själv men alltid kul med en annan synvinkel på problemet

                  Sen får man ge och ta litegrann vissa grejer funkar bra i teorin
                  men inte i praktiken.

                  Så sluta inte skriva

                  Comment


                  • #10
                    Re: Red Euphoria

                    Håller med t0mas.
                    Jag har tagit lite idéer till mitt nya bygge och det är en bra byggtråd.

                    En administrator kan kanske flytta tillbaka tråden om Hanatsu vill det, det finns ingen anledning att skriva om den.
                    /Conny
                    Aktuellt SQ bygge - KIA CEED SW 2020 (Långtidsprojekt)
                    SQ bygge - (Skoda Fabia 2016)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Red Euphoria

                      Originally posted by Nonne View Post
                      Om du menar att jag inte höll med dig i ämnet tidskomp och det är det som gjort dig bitter, i så fall ber jag om ursäkt och ska ALDRIG kommentera något du skrivit!

                      Det kan vara så att du hittat en lösning jag inte känner till och då vill man ju veta!
                      Nej nej, handlar inte om det. Uh detta blir nästan pinsamt, jag påstår inte på något vis att jag skulle ha mer erfarenhet än dig som varit installatör i många år. Tvärtom lyssnar jag på folk med lång erfarenhet, så bry dig om det.

                      Admin får flytta tillbaka tråd, men jag har inte tid med nåt för tillfället. Jobbar nästan 15timmar/dag ca 3 veckor fram till.

                      Sorry för allt emocrap, lås denna tråd nu tack
                      Last edited by Hanatsu; May 22, 2011, 11:01.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Red Euphoria

                        Riktigt tråkigt. Jag tycker din tråd var en av dom mest intressanta på detta forum!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Red Euphoria

                          Originally posted by Hanatsu View Post
                          Nej nej, handlar inte om det. Uh detta blir nästan pinsamt, jag påstår inte på något vis att jag skulle ha mer erfarenhet än dig som varit installatör i många år. Tvärtom lyssnar jag på folk med lång erfarenhet, så bry dig inte om det.

                          Admin får flytta tillbaka tråd, men jag har inte tid med nåt för tillfället. Jobbar nästan 15timmar/dag ca 3 veckor fram till.

                          Sorry för allt emocrap, lås denna tråd nu tack
                          Edit; Typo (bry dig INTE om det...)

                          Tråd tillbaka, kmr dock inte uppdateras på några veckor.

                          Comment

                          Working...
                          X