Announcement

Collapse
No announcement yet.

batteri ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • batteri ?

    Tjenare tänkte höra med folket hära vad för batterier ska jag slänga ner i audin ? tänkte byta huvudbatteriet och lägga på två till på det men vad ska man ha för sorts batterier som är billiga och bra ? vet ju att de finns banner 95ah för 2700:- st vad finns det för batterier i samma klass fast för en billigare peng ? har ett dls ca-23 och ett orion d5000

  • #2
    Re: batteri ?

    Prova sökfunktionen här på forumet. Det finns ca 200 trådar om batterier.
    Jag ÄR Gandalf!!!

    Comment


    • #3
      Re: batteri ?

      Du har ju tex Varta Silver dynamic 100 Ah (H3) för 1850:- på Laitis (Autoexperten) i Piteå. Ett bra batteri med samma mått och polställning som RB 95 Ah

      Comment


      • #4
        Re: batteri ?

        maxima 900dc=)

        Comment


        • #5
          Re: batteri ?

          Kanske dags för en "sticky" tråd just för batterifrågor? Dessa dyker ju upp väldigt ofta och då behovet/konfigurationen ofta är olika så behövs i många fall en ny fråga ställas och få ett lite skräddarsytt svar.
          "Sound by Hewi"

          Blue eMotion by heWi

          Comment


          • #6
            Re: batteri ?

            Originally posted by Hewi View Post
            Kanske dags för en "sticky" tråd just för batterifrågor? Dessa dyker ju upp väldigt ofta och då behovet/konfigurationen ofta är olika så behövs i många fall en ny fråga ställas och få ett lite skräddarsytt svar.
            Släng upp en någon!
            Originally posted by Softis
            Sätta den i ytterväggen och öppna fönstret så har man en portad låda då

            Comment


            • #7
              Re: batteri ?

              Mm, lassa upp en sticky på lådtyper, batteri/strömförsörjning och vanliga störningar i bil. Riktigt vanliga frågor ^^ Om jag orkar så kanske jag skriver ihop något om batterier. Redan skrivit en hyfsat lång tråd om lådor hehe

              Comment

              Working...
              X