Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine iso-kablage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alpine iso-kablage

    Jag tänkte skruva in min Alpine IVA-D511 som jag köpte begagnad för något år sedan.
    Det sitter dock ingen vanlig ISO-kontakt på härvan och det vill min Alfa ha.

    Frågan är om det är nåt speciellt kablage för 511:an eller är det ett standard Alpine? Finns det några fallgropar och visst borde det finnas original att köpa nånstans?

    Dessutom saknar jag en kort Ai-netkabel. Var kan man köpa båda kablarna måntro?

  • #2
    Det skall vara ISO i ändarna på kablaget, tidigare ägare kanske har klippt av dessa? Du kan köpa nya ISO-kablar och löda på. AI-net måste gå att beställa även om det ser ut som generalagenten AAMP har slut på lager just nu. Nonne har säker någon liggandes om jag känner honom rätt
    Vis vobiscum sit!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Nordenmark View Post
      Det skall vara ISO i ändarna på kablaget, tidigare ägare kanske har klippt av dessa? Du kan köpa nya ISO-kablar och löda på. AI-net måste gå att beställa även om det ser ut som generalagenten AAMP har slut på lager just nu. Nonne har säker någon liggandes om jag känner honom rätt

      Jadu Mr Nordenmark, jag sålde min sista för bara någon vecka sedan så jag har alltid minst en på lager.
      Just nu har jag bara kablage till maskiner med skärm som kräver ”hand brake”
      sigpic

      We know the Rolex feeling, only the best are copied.

      Ljudbyggaren sedan 1998

      Importör av Mosconi, Gladen
      Se oss på Facebook för nyheter.

      Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

      Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

      International Head Judge och numera även kallad besserwisser

      Comment

      Working...
      X