Hej en Mercedes c-klass(2003ish) original cd (Audio 10), verkar ha en ingång för CD-växlare.. Finns det någon adapter så man skulle kunna använda den ingången-tex för en Mp3 spelare..
Någon som har en aning om hur bra "FM-modulatorer" är dvs fmsändare som man "kopplar in på antennkabeln"..
Är väl kanske lättast att byta stereon-men tycker det låter bra.
Drar mig lite för det (sticker ut hakan kanske), för jag har upplevt alltför många gånger att ljudet blivit mycket sämre när man monterat eftermaknads CD.. Å man börjar byta högtalare-sätta i slutsteg osv..
Hade hoppats på att köra originalsystemet, och en bas i reservhjulsbaljan-och delat av framhögtalarna lite..
Någon som har en aning om hur bra "FM-modulatorer" är dvs fmsändare som man "kopplar in på antennkabeln"..
Är väl kanske lättast att byta stereon-men tycker det låter bra.
Drar mig lite för det (sticker ut hakan kanske), för jag har upplevt alltför många gånger att ljudet blivit mycket sämre när man monterat eftermaknads CD.. Å man börjar byta högtalare-sätta i slutsteg osv..
Hade hoppats på att köra originalsystemet, och en bas i reservhjulsbaljan-och delat av framhögtalarna lite..
Tack på förhand
Peter
De boxar som kopplas VIA antennkabeln fungerar mycket bra, är du nöjd med radioljud så blir du inte mindre nöjd med den lösningen!
Finns en liten box i dag som du dessutom får text i displayn via RDS!
Men om det är så även via AUX vågar jag inte säga!
Dessa ligger på 1995:-
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Comment