Eier også en H701 box.
Har dessverre aldri brukt Alpine før, så har null erfaring med det og mitt Alpine utstyret er ting som jeg fikk pga en bytte-deal med en.
Bruker for tiden en Sony XES-Z50 spiller i bilen som jeg er godt fornøyd med. En minus med denne for min del er at Z50 kunne ha vært en EURO model og ikke US model pga radio-delen.
Sitter på en kontakt som eier en H900 box med all tilbehør som jeg kan få kjøpt for $1000,- som jeg vurdere å kjøpe inn. (begynne å spare inn..hihi)!
Har hørt noen har modifisert sine H701 boxene, slik at dem ikke støyer mye og låter en del bedre enn originalt utgave.
Hvor stor hopp er det mellom 7990 vs 9990 ??
Hadde faktisk en combo 9990 + H990 som byttet ble fordel til Z50 den gang! Denne combo testet jeg ikke i en bil , lekte kun med den i stua koblet til en plasma 42" skjerm for å kunne se meny etc..
kanskje noe man ikke skulle ha gjort den bytte-deal med Z50!
Men gjort er gjort..!
MB W212 Harman kardon Logic 7
BMW E39 Pioneer media, Helix A4, Tru Billet B2110, Rebec coax 6.5" dash
Jag är väl lite skeptisk.
Man har en tendens att överskatta sånt man lagt ned egen energi i... Men det finns förbättringspotential i 701:an, finns ju skäl till varför en ligger i bitar i verkstan...
Jag är väl lite skeptisk.
Man har en tendens att överskatta sånt man lagt ned egen energi i... Men det finns förbättringspotential i 701:an, finns ju skäl till varför en ligger i bitar i verkstan...
Dags att göra något åt den, för det var väl ändå inte igår den hamnade där
Comment