Erik: Är inte 7L lite stort? Har för mig du rekomenderade 5L till mig , kanske inte har ngn betydelse för ngt annat än basen iofs?
Morgan: När jag kommer hem ifrån Em skulle vi kanske kunna ta en dag och testa UP5 , UP5i , nobelium5(kanske tom skruvar ur R5 orna också) ihop med UR diskant , UP diskant samt nobelium diskant och även lite olika filter till detta , kanske skulle vara lite intressant även om det kanske inte direkt återspeglar hur det låter sedan i bil.
Man har lite grejor på lager........
Erik: Är inte 7L lite stort? Har för mig du rekomenderade 5L till mig , kanske inte har ngn betydelse för ngt annat än basen iofs?
Morgan: När jag kommer hem ifrån Em skulle vi kanske kunna ta en dag och testa UP5 , UP5i , nobelium5(kanske tom skruvar ur R5 orna också) ihop med UR diskant , UP diskant samt nobelium diskant och även lite olika filter till detta , kanske skulle vara lite intressant även om det kanske inte direkt återspeglar hur det låter sedan i bil.
Man har lite grejor på lager........
Alltid kul att prova grejer,Själv har jag nu spelat c:a 40tim med UR 5i kittet.Och nu fyllt lådorna med vadd-blev mindre burkit då.
Har även jämnfört mina PIP stativ högtalare från INO Audio (5 1/4"+diskant) mot UR5i kittet,och UR5i kittet har en bit kvar till pip högtalarnas lugna tillbakalutande-men ändå väldigt rena och klara ljud.
Dock så spelar Pip högtalarna djupare än UR5i kittet.Så riktigt rättvist blir det väl inte.
Har även ett pip kitt sitter i 940 an.Som jag nästan är nöjd med-den måste du lyssna på någon gång!
Comment