Announcement

Collapse
No announcement yet.

EM-tråden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: EM-tråden

Anmäld jag med.....

Comment

Får jag bara fråga vad exakt team sweden är och vart är em?
      Hopp, ska man göra nu då?

Comment

Team sweden är ett officiellt landslag i billjud

Em finalen blir i Ahoy Rotterdam 7-10 Oktober
        [IMG]http://www.bilstereoforbundet.se/images/stories/team%20sweden%20sponsorer.jpg[/IMG

Comment

Jag skall med. Som tolk och för att jag är den ende som har en tävlingsbil som är ett skåp, som vi visst skall visa vart det skall stå enligt Putte.

Jag ÄR Gandalf.
          Jag ÄR Gandalf!!!

Comment

Ja har tyvvär fått tacka nej till min plats på EM. Jag vill verkligen åka och har hela säsongen haft som mål att åka till EM.
            Men tyvvär sätter den totala kostnaden käppar i hjulen för mig. Har kollat efter sponsorer och det är flera som tycker det låter intressant, men tyvvär ingen som kunnat bidra.

Så jag får önska er som kommer att åka lycka till och se till att försvara dom svenska färgerna! Hoppas jag själv kan delta nästa gång.
            Marika Forsell Ingemarsdotter
            Master 4000€ & Multimedia Master 2013 i sammarbete med:
            Alpine, 12 Volt AB, Ljudshopen Nord, Streetwires, dB Akuten, PM-Shopen, Team PM,
            Jonas Jansén & Viktor Forsell

Comment

Originally posted by Maring View Post
              Ja har tyvvär fått tacka nej till min plats på EM. Jag vill verkligen åka och har hela säsongen haft som mål att åka till EM.
              Men tyvvär sätter den totala kostnaden käppar i hjulen för mig. Har kollat efter sponsorer och det är flera som tycker det låter intressant, men tyvvär ingen som kunnat bidra.

Så jag får önska er som kommer att åka lycka till och se till att försvara dom svenska färgerna! Hoppas jag själv kan delta nästa gång.
              Det var väldigt tråkigt att höra! Jag såg dig som en självklar deltagare i Em och trodde det var planen även från dina sponsorers sida......
              "Sound by Hewi"

Blue eMotion by heWi

Comment

Originally posted by Maring View Post

Riktigt synd att höra en sådan solstråle som du alltid är på tävling .Får ta nya tag till nästa år o hoppas på de bästa då
                Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
                sigpic
                Tack till Ljudia AB

Comment

Working...
                X