Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tråkigt på tävlingsbanan!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

    Vad jag vet finns 2 kända fall där "hot" ingått. Dels det som Nonne startade denna tråd med, samt ytterligare ett fall, vi kan kalla det fall 2.

    I fall2 har det nu samlats in information.

    Styrelsen för Svenska Bilstereoförbundet skall då Jens är tillbaks från semester besluta om hur vi ser på detta och vad eventuell påföljd blir.

    Vi räknar med att ha nånting att kommunicera ut om ca 1.5 vecka kring fall2.

    För fall1, dvs det som denna tråd startades kring, kan det ta lite längre tid.
    Men den som sitter och tror att kontantkort inte kan spåras till person tror helt fel. Trots lagen som kom 2007. Eftersom jag i bekantskapskretsen har folk på både rikskrim och SÄPO så kan jag säga att allt går....

    Vi får se hur långt vi har möjlighet att gå med fall1. Men för de tomtar som tror sig sitta säkra så känn er blåsta det är allt jag vill säga, och det kan vara bra att veta innan man gör bort sig igen.....

    mvh Jonas
    SM-guld 2007 och 2008.
    Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

    Comment


    • #32
      Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

      Originally posted by jonash View Post
      Vad jag vet finns 2 kända fall där "hot" ingått. Dels det som Nonne startade denna tråd med, samt ytterligare ett fall, vi kan kalla det fall 2.

      I fall2 har det nu samlats in information.

      Styrelsen för Svenska Bilstereoförbundet skall då Jens är tillbaks från semester besluta om hur vi ser på detta och vad eventuell påföljd blir.

      Vi räknar med att ha nånting att kommunicera ut om ca 1.5 vecka kring fall2.

      För fall1, dvs det som denna tråd startades kring, kan det ta lite längre tid.
      Men den som sitter och tror att kontantkort inte kan spåras till person tror helt fel. Trots lagen som kom 2007. Eftersom jag i bekantskapskretsen har folk på både rikskrim och SÄPO så kan jag säga att allt går....

      Vi får se hur långt vi har möjlighet att gå med fall1. Men för de tomtar som tror sig sitta säkra så känn er blåsta det är allt jag vill säga, och det kan vara bra att veta innan man gör bort sig igen.....

      mvh Jonas
      Å'fan, finns det mer än ett sådant här fall, det hade jag inte kännedom om...men återigen så är det förjävligt...då detta påstås vara en hobby....och en hobby ska vara roligt har jag för mig....men men, vad vet jag
      En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !

      Comment


      • #33
        Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

        Originally posted by busfabror View Post
        Å'fan, finns det mer än ett sådant här fall, det hade jag inte kännedom om...men återigen så är det förjävligt...då detta påstås vara en hobby....och en hobby ska vara roligt har jag för mig....men men, vad vet jag
        Hobby? Trodde bilstereo var en drog
        Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
        --------------------------------------------------------------------------------
        Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
        PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

        Comment


        • #34
          Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

          Tråd låst i väntan på mer information. Slutdiskuterat för nu.

          Comment

          Working...
          X