Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tråkigt på tävlingsbanan!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

    Håller med Frippe, det spelar ingen roll i vilka klasser eller grenar, detta är bara fel fel fel.....

    Som jag skrivit i andra trådar under de senaste årens gång....

    Var rak i ryggen o fixa det IRL, på någon träff, tävling eller varför inte bara ta en fika o säga det rakt ut...

    Mvh
    Jonas
    En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !

    Comment


    • #17
      Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

      jag fattar inte hur vuxna människor kan hålla på så här! ni som håller på är patetiska och fega som inte vågar ta det face to face. om någon hade nått emot mig (vilket jag inte hoppas nån har) så hade jag uppskattat ifall den personen hade tagit det öga mot öga ist för anonyma sms och pm.

      i mina ögon är DU en feg skit som är avundsjuk på andras talang! Väx upp och håll dig ifrån hobbys/intressen där du kan förlora tills du är mogen nog för att kunna ta en förlust bra. För det verkar som om du bara förlorar hela tiden så som du håller på!!
      TEAM BROSSAN

      SM 2:a i outlaw på Easca SM

      Comment


      • #18
        Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

        Mycket tråkigt att läsa detta!

        Visst lite stridigheter på tävlingsarenan har det alltid varit
        men sen efter den dagens tävlande så svingar man varsin bägare (valfritt innehåll)med varann.

        Man behöver ju inte vara "Bästisar" utanför tävlingsmomentet men respekten mot varann under tävlandet med hjälp med både stora och små grejer.
        Saknar nån exvis en skruvdragare så fråga om det går bra att låna en tillfälligt.

        Nog om detta men skärpning från denna omogna person som skickat detta sms sån hör hemma i sandlådan

        Comment


        • #19
          Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

          Man måste inse att de som tycker bilstereo är så pass intressant att man lägger tiotusentals kronor på det är lite rubbade.

          De som dessutom sen ger sig ut och tävlar med stereon är ju än mer skadade.

          Men grejjen är det att sen jag tävlade på min första tävling -96 har jag aldrig stött på någon sån här sak på tävlingarna, utan de som tävlar är nyfikna, hjälpsamma, nervösa och glada. Att vara på tävlingarna är det som är kul

          Tyvärr är det några få som verka lägga sin tid på att förpesta istället för att rycka upp sig, komma igen och bygga bättre.

          Det gör tyvärr att de som håller på med att arrangera tävlingarna får mycket ovett för sitt slit och tappar lusten. Och de skrämmer bort nya intresserade.
          /tycker Erik.

          Comment


          • #20
            Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

            Originally posted by Frippe_L View Post
            Va spelar det för roll?
            Det är väl lika illa vilket som!
            Javisst är det lika illa, ja var nyfiken bara

            Pinsamt gjort är det iaf, nästan så man tror personen gjort det på fyllan eller liknande för inte fan kan man med å hålla på så när man är klar i skallen. Fast det är väl säkert den vanliga svenska avundsjukan som spelar in :P

            På tävlingar är ju alla goa å glada och inga bekymmer som redan sagts.
            Last edited by Kulan; August 24, 2010, 17:32.
            BMW E38 740
            BMW M5 -01
            bilradiohuset.se
            SM-guld 2012

            Comment


            • #21
              Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

              Är ju själva f*n att sådant här händer. *muttrar*

              Jalle> Ja men FÖRLÅT DÅ för att jag är en IDIOT
              Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
              ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

              Comment


              • #22
                Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

                Sandlådenivå. Trodde faktiskt inte att detta förekom annat än i lågstadiet, möjligen mellanstadiet.
                Hoppas verkligen att denna person som gjort detta skäms ordentligt och blir avstängd.
                Sådant här får ju inte förekomma. Usch!

                MvH Thomas
                Drömmer...

                Comment


                • #23
                  Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

                  Originally posted by Mikka View Post
                  Sådana IDIOTER borde bli banade från både tävlingar och forum för gott.
                  Hoppas att du mår riktigt dåligt nu. och ångrar dina handlingar och uppför dig som en man och ringer upp vederbörande och ber om ursäkt .

                  Blir så FÖRBANAD när jag ser sådant här
                  Vad gör en ursäkt i sånna här sammanhang. En person som gör detta ska inte bli "förlåten". Ban and thats end!

                  Ang att personen inte ville se honom/henne på tävlingar.
                  Trodde alla ville se så mycket folk som möjligt på tävlingar..har jag fel?
                  Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
                  --------------------------------------------------------------------------------
                  Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
                  PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

                  Comment


                  • #24
                    Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

                    Originally posted by xciso View Post
                    Vad gör en ursäkt i sånna här sammanhang. En person som gör detta ska inte bli "förlåten". Ban and thats end!

                    Ang att personen inte ville se honom/henne på tävlingar.
                    Trodde alla ville se så mycket folk som möjligt på tävlingar..har jag fel?
                    Du har rätt. Dem enda vi inte vill ha är just dem som har sån pissattityd och noll kompetens att de måste sjunka ner till den sandlådenivån att man börjar hota.

                    Som vi skrev, inom Förbundet har vi nolltolerans mot sånt här. Vi hoppas att detta gäller ALLA organisationer i Sverige.

                    Branschen behöver inte fler läger, vi behöver enas kring det vi älskar: Bilstereo.
                    SM-guld 2007 och 2008.
                    Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                    Comment


                    • #25
                      Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

                      Originally posted by jonash View Post

                      Branschen behöver inte fler läger, vi behöver enas kring det vi älskar: Bilstereo.
                      precis, jag föreslår ett möte där ALLA kan deltaga. på så sätt kan alla öppna truten och vi kanske kan få ett sjuhelvettes bra 2011?
                      Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

                      Comment


                      • #26
                        Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

                        Originally posted by TRUCKEN View Post
                        precis, jag föreslår ett möte där ALLA kan deltaga. på så sätt kan alla öppna truten och vi kanske kan få ett sjuhelvettes bra 2011?
                        Jag är för det.
                        SM-guld 2007 och 2008.
                        Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                        Comment


                        • #27
                          Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

                          Originally posted by jonash View Post
                          Kulan,

                          jag misstänker att detta kommer framgå när beslut och offentliggörande kommer ut.

                          Innan dess så finns ingen anledning att säga nånting.

                          /Jonas
                          Hoppas då att ALLT kommer fram... Och inte bara lite grann

                          Comment


                          • #28
                            Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

                            slå slag i saken, men gör de innan årsskiftet, men efter EM vi måste nog se till om alla, ALLA tävlandes önskemål
                            Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

                            Comment


                            • #29
                              Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

                              Originally posted by Holst View Post
                              Hoppas då att ALLT kommer fram... Och inte bara lite grann
                              Håller med, så man får båda sidorna av "storyn"..

                              Men riktigt tråkigt när sånt här händer...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Tråkigt på tävlingsbanan!

                                Jag tror inte detta handlar om de olika lägerna som finns i Sverige när det gäller organistionerna, detta handlar om en alt. 2 specifika personer som tycker sig vara något dom inte är......

                                men glöm aldrig, att...

                                ALLTING KOMMER FRAM....förr eller senare...som sagt, det är en tidsfråga
                                En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !

                                Comment

                                Working...
                                X