Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problem : Kenwood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problem : Kenwood

Hejsan ! , köpte en Kenwood KDC-5047U här om veckan och har fått ett problem på vägen... Den sparar inte mina inställningar? . Varje gång jag har stängt av bilen så försvinner allt som jag har ställt in , såsom datum,tid,kanaler osv.. har försökt felsöka genom manualen men de står inget . Någon som kan ha en aning ?

Re: Problem : Kenwood

Du har la ingen minnesström till den? Du kan koppla minnesströmmen (den gula) ihop med +12 på stereon direkt. Ska finnas "stickkontakter" du kan koppla ihop.

Kanske inte kommer funka då de verkar som det bryter strömmen för dig ändå :P
    http://bilstereoforum.se/member.php?u=285

Comment

Re: Problem : Kenwood

Originally posted by Simpa89 View Post
      Hejsan ! , köpte en Kenwood KDC-5047U här om veckan och har fått ett problem på vägen... Den sparar inte mina inställningar? . Varje gång jag har stängt av bilen så försvinner allt som jag har ställt in , såsom datum,tid,kanaler osv.. har försökt felsöka genom manualen men de står inget . Någon som kan ha en aning ?
      Jepp!

Ditt kablage på spelaren har en gul och en röd kabel som går att dela!
      Den gula är för minnet till spelaren, den röda är förtillslag.
      Det du ska göra är att korsa dessa kablar, gul till röd och röd till gul!

Klarrt!!

Detta är ett vanligt förfarande på bla tyska bilar som få butiker informerar kunden om!!
      sigpic

We know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Importör av Mosconi, Gladen
      Se oss på Facebook för nyheter.

Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

International Head Judge och numera även kallad besserwisser

Comment

Working...
      X