....registerade BSF medlemmar!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Snart är vi 1300...
Collapse
X
-
Re: Snart är vi 1300...
tänk va kul vi hade haft om vi alla hade kunnat tävla en tävlingshelg
d hade blivit helt galet
Comment
-
Det är faktiskt riktigt roligt. Tänk så kommer jag snart kunna hälsa på mötande 150+ bilar när jag puttrar runt i lilla Laholm...
Senast igår såg jag en okänd Audiotop volvo i korsningen, tänka sig! Undrar vad han peakar ^^,:: TEAM BROSSAN >>
Brödraskap & Effekt
Comment
-
Jag tänkte samma sak nyss, varför är inte folk med ute o tävlarOriginally posted by dlsaren View PostVar är ni ? Saknar 1200 av er på tävlings eventen.
Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
Comment
-
Finns för få klasser? Vi har ju bara 19, sen EASCA's.Originally posted by Frippe_L View PostJag tänkte samma sak nyss, varför är inte folk med ute o tävlar
OBS, kraftig ironi.
Vi får hjälpas åt att få ut folk på eventen. En EXTREMT vanlig missuppfattning är att det är svårt och jobbigt att tävla. Ett problem vi nog har är att få folk att förstå dels hur roligt det är samt vilken klass de kan tävla i.
Sen borde vi nog fundera på om vi inte skulle ha rena "utställarpass" på eventen med, för dem som vill vara med och synas/höras men ej tävla.
/JonasSM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment
-
Den lilla skara som e sugen på att tävla håller säkert lite koll här på forumet, särskilt om man ser till antalet medlemmar.
Jag tror vi kan tacka en liten klick av medlemmar till att en del inte VÅGAR sig ut och testa.
Denna klick ska alltid göra saker så kompliserade, detta bidrar till att nybörjaren tror det är ett KRIG som pågår där ute!
För ser man till SCC tävlingarna så är där nog inte mycket mindre deltagare på dessa event.
En annan sak som också bidrar till minskat tävlingsdeltagande är att man ska offentliggöra sitt GARAGE resultat.
Jag personligen skulle ALDRIG säga vad min bil presterade, jag tycker det är roligare att överaska mina konkurenter.
Dessa resultat som igentligen är få, kan bidra till att nybörjarna TROR att ALLA presterar höga resultat.
Så lite mer ödmjukhet och mindre info kan göra det mer spännande att komma ut ur garaget.
Jag vet åtminstonne 4-5 st som bangar bara för dom TROR att dom inte har en chans.
Man har inte förlorat förrän motståndaren håller i pokalen!sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
Sant Nonne.
Lägg där till ngt som dessvärre kostar pengar, att synas mer.
Var förutom här och på förbundets hemsida (och de butiker som arrangerar tävlingar) syns det att de finns?Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra
Comment

Comment