Hallo håller på att försöka demontera i-brädan på min Leon08 .Har kört fast pga blinker-torkarspakarna.Får inte bort dem, någon som har ett bra tips.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ta bort i-bräda Seat Leon
Collapse
X
-
Re: Ta bort i-bräda Seat Leon
Utan att ha någon som helst aning om Seat: På min Cittra fick jag ta av ratten eftersom skruvarna satt bakom rattcentrum. En del andra tillverkare har en slags "skjutfunktion" typ kamerablixtinfattning. Sitter då en rätt dold skruv och sedan drar man upp spaken.Originally posted by dlsaren View PostHallo håller på att försöka demontera i-brädan på min Leon08 .Har kört fast pga blinker-torkarspakarna.Får inte bort dem, någon som har ett bra tips.sigpic
-C5 2008 -SQuse-
-Citroen -making mechanics out of men since 1919-
-
Ahaaaa.....Originally posted by andreas_gbg_ View Posttigersåg
Du såg också Westcoast customs i går
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
Fick tips hur jag skulle göra,men det föll på släpringen och ett kretskort som satt under.Var tvungen att ta bort dem först.Hade det två sprängbultar som höll i allt varit vanliga bultar då hade det varit simpelt.Men biltillverkarna vill väll inte att man skruvar själv.Så nu har jag skruvat ihop brädan.Originally posted by Mats H View PostHur gick det?
Comment

Comment