Får ej igång dspn ihop med datorn.. haft dspn utkopplad från ström och skulle koppla in det igen. men får inge ljud i någon högtalare. Sedan när ja ska ansluta den till datorn så vill den ej anslutas... Var någon som skrev att man skulle återställa den eller något. Hur gör man det?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Problem med mosconi 6to8
Collapse
X
-
Re: Problem med mosconi 6to8
Avinstallera mjukvaran och ominstallera.Octan
Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi

OctanAudio
Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
Fegens Vandrarhem
Bilstereoblog
Team Ljudbyggaren
Comment
-
Vad har du för USB kabel?Originally posted by ville91Får ej igång dspn ihop med datorn.. haft dspn utkopplad från ström och skulle koppla in det igen. men får inge ljud i någon högtalare. Sedan när ja ska ansluta den till datorn så vill den ej anslutas... Var någon som skrev att man skulle återställa den eller något. Hur gör man det?sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
Inga förlängningar?Originally posted by ville91 View Postden som jag fick med
Finns kablar som inte skyfflar tillräckligt med information och då får man strul med uppkopplingen i mellan dator och box.
Jag kör med en 5 meters från Net on Net, funkar i alla väder
sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Comment
-
får köpa en sådan då. Nee ja kör utan förlängning. Men ska ändra frågan... Jag har musik men på sjukt låg volym. har drc kabeln inkopplad endast till boxen. kan det vara att kabeln lurar boxen? kan fortfarande ej ansluta till datorn . men kan nog vara datorns fel hehe. ska testa o byta dator.Originally posted by Nonne View PostInga förlängningar?
Finns kablar som inte skyfflar tillräckligt med information och då får man strul med uppkopplingen i mellan dator och box.
Jag kör med en 5 meters från Net on Net, funkar i alla väder
Comment
-
Det ligger i datorn till 99,999% om den inte kopplar upp.
tappar du kontakt mellan dator och box under körning ligger det i kabeln.
Jag har hjälpt en hel del kunder att få igång sina program, INGEN av boxarna har behövt gå i retur till Italien.sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Comment
-
men hade musik men jävligt låg volym.. ska testa o koppla drcn till boxen o höja volymenOriginally posted by Nonne View PostDet ligger i datorn till 99,999% om den inte kopplar upp.
tappar du kontakt mellan dator och box under körning ligger det i kabeln.
Jag har hjälpt en hel del kunder att få igång sina program, INGEN av boxarna har behövt gå i retur till Italien.
Comment
-
Har du provat att trycka på knappen RESET VOLYMKONTROLL?Originally posted by ville91 View Postmen hade musik men jävligt låg volym.. ska testa o koppla drcn till boxen o höja volymen
sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Comment
-
Nu förstår jag inte, är den kopplad eller inte kopplad?Originally posted by ville91 View Posthar ej drcn kopplat med kabeln... har bara den inkopplad i boxen
Hur i hela friden ska den kunna fungera om kabeln inte är ansluten?
Du skriver att den bara är inkopplad i boxen, då sitter ju kabeln i!??!sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Comment
-
Kabeln sitter i boxen men hann ej dra den till drcn. Men när det spelar så är det mycket låg volym.Originally posted by Nonne View PostNu förstår jag inte, är den kopplad eller inte kopplad?
Hur i hela friden ska den kunna fungera om kabeln inte är ansluten?
Du skriver att den bara är inkopplad i boxen, då sitter ju kabeln i!??!
Comment
-
Du måste kalibrera signalen, precis som på en förstärkare!Originally posted by ville91 View PostKabeln sitter i boxen men hann ej dra den till drcn. Men när det spelar så är det mycket låg volym.sigpic
Ljudbyggaren sedan 1998
Comment

Comment