Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amerikanska sidor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Amerikanska sidor

Hertz är ju från Italien, så ska det fraktas till Usa först för att sen skickas till Europa igen lär det ju bli dyrare än öl på Systemet
    Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se

www.garaget.org/Frippe_L

Svensk Mästare 2012 i Street Stock
    Svensk Mästare 2011 i Street 100A
    Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER

Comment

Jag provade att beställa en dsp, kom fram till betalningen men sen har jänkarna leveransadressen kopplat till korten och det är något som svenska banker inte lämnar ut. Så jag lyckades inte beställa något. Provade även viabox consiege service ( dom köper det åt dig och skickar det hem) även det fallerade. Summa summarum. Det är svårare än det först verkar..

Comment

När jänkarna ska köpa grejor som produceras i Europa så åker dom på samma kostnader som vi åker på det som produceras ute i USA.

Ta tex Mosconi som nämns lite längre upp, AS300.2 listar 1350$ (11642 Skr) om jag inte minns fel.
        Ska man då lägga på moms, tull och frakt samt att man inte har någon garanti så är det inte billigt direkt då steget kostar endast 6295 Skr i Sverige

Samma är det med Hertz, tänk inte tanken att köpa Europeiska produkter i USA!
        sigpic

We know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Importör av Mosconi, Gladen
        Se oss på Facebook för nyheter.

Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

International Head Judge och numera även kallad besserwisser

Comment

Men ska man importera hertz så e det ju genom Italien men finns ju ingen vits med det för brl har ju

Comment

Working...
          X