killen verkar gått under jorden av nån anledning. Folk köpt saker av honom men inte fått nått. o pengarna ser dom inte skymten av heller när dom försöker häva köp mm.. massa konstigheter som skett. Han har inte gett ut nån information i huvudtaget om vad som sker för honom och företaget, dåligt.
Även jag är drabbad.. fått saker jag inte beställt. Fått andra produkter.. svarar inte på reklamationer osv.
Dom hade fraktfritt och väldigt snabb leveranstid. Det var det bästa!
det låter som nått bullshit i mina öron. Mer att han hade skulder över öronen mm..han skickade ju fel saker, trasiga saker, skickade inget alls fast folk betalat osv.. gick nog inte plus. Hade det varit för mkt jobb har han kunnat pausat och skrivit ut det på hemsidan eller nått annat ställe osv..
det låter som nått bullshit i mina öron. Mer att han hade skulder över öronen mm..han skickade ju fel saker, trasiga saker, skickade inget alls fast folk betalat osv.. gick nog inte plus. Hade det varit för mkt jobb har han kunnat pausat och skrivit ut det på hemsidan eller nått annat ställe osv..
jo jag skriver bara vad han har sagt.. jag är inte rätt person att döma om det är BS eller sant då jag inte har haft problem
Tyvärr så blir det så då det kommer fler o fler webbutiker som pressar priserna maximalt istället för att alla håller en o samma prisgrupp så man överlever och får mat på bordet..
Skulle kunna ha en liten "butik" hemma i garaget eller nånting
där man kan beställa direkt på plats, köpa några få saker på plats och även via en liten webshop med begränsat antal artiklar.
Skulle kunna ha en liten "butik" hemma i garaget eller nånting
där man kan beställa direkt på plats, köpa några få saker på plats och även via en liten webshop med begränsat antal artiklar.
Comment