Announcement

Collapse
No announcement yet.

RDS klocka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RDS klocka

    Hej,hur får jag fram rds-klockan i displayen på min radio car 400 (philips dc 396) Jag har ställt in funktionen enligt instruktionsboken och rds är aktiverat på de stationer jag lyssnar på. Tacksam för svar. Mvh Peter

  • #2
    Re: RDS klocka

    Har du någon funktionsknapp på fronten (display) som ändrar vad din display visar!

    Dessa brukar hoppa mellan radiotext, kanal och klocka
    sigpic

    Webshop

    Besöksadress butik

    Örtgatan 22 26574 Hyllinge Tel: 042-164750 (14:00-18:00)

    Importör av Gladen Audio, Mosconi, Rebec


    Vi lagerför även ett stort sortiment fyrverkerier med helårsförsäljning. Vi utför arrangemangs fyrverkeri för alla tillställningar.

    Comment


    • #3
      +Up Jag har ungefär samma problem, klockan visas inte, jag har startat om flera gånger men det fungerar inte. Jag vet inte om du har en lösning, men jag tror att jag måste köpa en ny väggklocka. Vilket skulle vara synd eftersom jag verkligen gillar denna digitala modell som jag tycker är mycket praktisk.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Abella View Post
        +Up Jag har ungefär samma problem, klockan visas inte, jag har startat om flera gånger men det fungerar inte. Jag vet inte om du har en lösning, men jag tror att jag måste köpa en ny väggklocka. Vilket skulle vara synd eftersom jag verkligen gillar denna digitala modell som jag tycker är mycket praktisk.
        Har du nätverk och i så fall, Är klockfrekvensen inställd rätt?
        sigpic

        We know the Rolex feeling, only the best are copied.

        Ljudbyggaren sedan 1998

        Importör av Mosconi, Gladen
        Se oss på Facebook för nyheter.

        Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

        Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

        International Head Judge och numera även kallad besserwisser

        Comment

        Working...
        X