Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQL funderingar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SQL funderingar

Hello har en bil ståendes som jag tänkte bygga om till lite show/demo/SQL.
    Mina funderingar är att jag skulle vilja ha högtalare,basar och slutsteg i samma märke. Men har lite svårt att hitta nått som faller mig i smaken eller har som sagt alla artiklar, mina krav är ganska enkla stilrena produkter, ska vara snygga att se på och självklart ett jävla ös och kontroll bör inte vara de allra dyraste produkterna heller eftersom de blir lite kvantitet på sakerna med.
    Har ni kunskap inom området så ge gärna tips och synpunkter. kanske är så att det är dumt att köra allt i samma märke? vad vet jag...

Mvh

Re: SQL funderingar

När du ställer sådana här frågor kommer du få många svar baserade på vad användaren själv har för prylar eller har fått bra priser på.

Hertz har en ny serie med smidiga slutsteg till humana priser och de har även högtalare i samtliga prissegment.

Nu när de bytt till svart kon på deras högtalare så tycker jag även de är stilrena.

Mitt förslag är annars att du tar kontakt med en butik och hör med dem om de vill få in något speciellt i din bil.

Vad har du för bil?
    BMW E38 740
    BMW M5 -01
    bilradiohuset.se
    SM-guld 2012

Comment

Originally posted by beebopp
      Hello har en bil ståendes som jag tänkte bygga om till lite show/demo/SQL.
      Mina funderingar är att jag skulle vilja ha högtalare,basar och slutsteg i samma märke. Men har lite svårt att hitta nått som faller mig i smaken eller har som sagt alla artiklar, mina krav är ganska enkla stilrena produkter, ska vara snygga att se på och självklart ett jävla ös och kontroll bör inte vara de allra dyraste produkterna heller eftersom de blir lite kvantitet på sakerna med.
      Har ni kunskap inom området så ge gärna tips och synpunkter. kanske är så att det är dumt att köra allt i samma märke? vad vet jag...

Mvh
      En liten början kan vara att du åker till Bug Run och lyssnar i den svarta "Gladen Golfen".

Pierre
      SEASTREAMS GARAGE

ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !

Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!

Comment

Originally posted by Kulan View Post
        När du ställer sådana här frågor kommer du få många svar baserade på vad användaren själv har för prylar eller har fått bra priser på.

Hertz har en ny serie med smidiga slutsteg till humana priser och de har även högtalare i samtliga prissegment.

Nu när de bytt till svart kon på deras högtalare så tycker jag även de är stilrena.

Mitt förslag är annars att du tar kontakt med en butik och hör med dem om de vill få in något speciellt i din bil.

Vad har du för bil?
        jo jag vet att man får lite personliga favoriter men de gör inget. blir inget märke som jag använt förut.
        får kika lite på hertz utbud då

bilen jag kommer bygga i är en gammal mb w124 kombi från -91

Comment

Originally posted by Horsyhorse View Post
          En liten början kan vara att du åker till Bug Run och lyssnar i den svarta "Gladen Golfen".

Pierre
          kanske får ta en sväng på träffar å kika lite då

Comment

Originally posted by Horsyhorse View Post

Pierre
            Ett mycket bra råd!
            sigpic

We know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Importör av Mosconi, Gladen
            Se oss på Facebook för nyheter.

Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

International Head Judge och numera även kallad besserwisser

Comment

Working...
            X