Hello har en bil ståendes som jag tänkte bygga om till lite show/demo/SQL.
Mina funderingar är att jag skulle vilja ha högtalare,basar och slutsteg i samma märke. Men har lite svårt att hitta nått som faller mig i smaken eller har som sagt alla artiklar, mina krav är ganska enkla stilrena produkter, ska vara snygga att se på och självklart ett jävla ös och kontroll
bör inte vara de allra dyraste produkterna heller eftersom de blir lite kvantitet på sakerna med.
Har ni kunskap inom området så ge gärna tips och synpunkter. kanske är så att det är dumt att köra allt i samma märke? vad vet jag...
Mvh
Mina funderingar är att jag skulle vilja ha högtalare,basar och slutsteg i samma märke. Men har lite svårt att hitta nått som faller mig i smaken eller har som sagt alla artiklar, mina krav är ganska enkla stilrena produkter, ska vara snygga att se på och självklart ett jävla ös och kontroll
bör inte vara de allra dyraste produkterna heller eftersom de blir lite kvantitet på sakerna med.Har ni kunskap inom området så ge gärna tips och synpunkter. kanske är så att det är dumt att köra allt i samma märke? vad vet jag...
Mvh

Comment